تیم تکواندوگسترش فولاد تبریز جام قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر برد

تیم تکواندوگسترش فولاد تبریز جام قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر برد
تیم تکواندو گسترش فولاد تبریز با برتری مقابل قهرمان دوره قبل بازیها عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا را از آن خود کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دربازی فینال سومین دوره  مسابقات باشگاههای تکواندو آسیا 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان 2 دوره گذشته و گسترش فولاد تبریز مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم گسترش فولاد تبریز 3 بر 2 بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی غلبه کرد و عنوان قهرمانی سومین دوره رقابتها را از آن خود کرد .

در دیدار رده بندی مسابقات 2 تیم مجتمع جوانه و افغانستان الف مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان تیم جوانه با نتیجه 5 بر صفر بر حریف برتری یافت و بر سکوی سوم ایستاد .

در ادامه بهترنیهای سومین دوره جام باشگاههای آسیا در تبریز از سوی کمیته برگزاری رقابتها بدین نحو معرفی شدند : رافح الجلودی از اردن به عنوان بهترین سرپرست ، عبدالعزیز الیان از اردن و محمد علی باج از ایران به عنوان بهترین داوران ، حسن فلاحی راد از تیم گسترش فولاد تبریز به عنوان بهترین مربی ، مرتضی شیری از تیم گسترش فولاد تبریز به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شدند .  

همچنین به تیمهای اول تا سوم  این رقابتها جوایز نقدی از سوی فدراسیون تکواندو اهدا گردید که بر این اساس به تیم گسترش فولاد تبریز قهرمان مسابقات 30 میلیون ریال ، به تیم دوم دانشگاه آزاد اسلامی 20 میلیون ریال و به تیم مجتمع جوانه  تیم سوم این دوره از رقابتها 10 میلیون ریال اهدا گردید .

۳ اسفند ۱۳۸۹ ۱۷:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.