سرمربی تیم فوتسال کم توانان دهنی: هدف ما قهرمانی دربازیهای همبستگی است

بازیکنان در تلاشند تا به هدف نهایی تیم که قهرمانی در دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است ،دست یابند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک کریم حاج حسینی سرمربی تیم فوتسال کم توانان ذهنی جانبازان و معلولین در ادامه مطلب فوق گفت : تیم فوتسال کم توانان ذهنی برای کسب مقام قهرمانی در دومین دوره بازیهای معلولین کشورهای اسلامی برنامه ریزی کاملی دارد.
وی با اشاره به استفاده این تیم از کادر فنی تحصیل کرده در رشته تربیت بدنی،تصریح : کادر فنی تیم فوتسال کم توانان ذهنی علاوه به تخصص مورد نیاز تیم، تجربه کار با افراد کم توان ذهنی را نیز دارند که این موضوع در برقراری ارتباط آنان با بازیکنان بسیار اهمیت دارد.
سرمربی تیم فوتسال کم توانان ذهنی درخصوص اردونشینان تیم، گفت: 15 نفر از بازیکنان برتر تیم فوتسال در این مرحله از اردوها به تیم دعوت شدند که در نهایت یک نفر حذف می شود در حال حاضر هم برنامه اردو در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می شود و بازیکنان در سه فاکتور تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی به تمرینات می پردازند.
حاج حسینی خاطر نشان کرد: عملکرد بازیکنان هر روزه ارزشیابی و ثبت می شود و با انجام تست های متعدد سعی خواهد شد سطح مهارت بازیکنان نیز افزایش یابد.
سومین اردوی آمادگی تیم فوتسال کم توانان ذهنی از 28 خرداد در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر آغاز و به مدت 9 روز ادامه دارد.
تیم فوتسال کم توانان ذهنی خود را برای حضور در مسابقات معلولین کشورهای اسلامی که از 24 مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، آماده می کند.

 

۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.