تبریک رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به دلاور مردان کشتی ایران

تبریک رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به دلاور مردان کشتی ایران
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک با ارسال پیامهای جداگانه ای،قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی بلاروس را به مردم، جامعه ورزش، کشور ، مسئولان، مربیان و ملی پوشان کشتی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی آورده است:

امروزه ورزشکاران ایران اسلامی با حضور مقتدرانه در عرصه قاره ای و جهانی نشان دادند می توانند بسیاری از ناممکن ها را ممکن سازند. بدون تردید قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی بلاروس بیانگر تلاش های شبانه روزی فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان عزیزبوده تا در روز میلاد با سعادت پیامبر عشق و مهربانی حضرت محمد (ص) و ششمین اختر تابناک امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) عیدیی ارزشمند به مردم کشورمان اهدا کنند.
کشتی در رقابتهای آسیایی گوانگژو هم بارها با پیروزیهای متعدد خود دل میلیونها ایرانی را در داخل و خارج از کشور شاد کرده و نقش مهمی در کسب عنوان چهارمی این رقابتها برای میهن عزیزمان داشت.

 لذا ضمن تبریک مجدد به دلار مردان کشتی ایران در پی این قهرمانی، امید می رود در سایه الطاف الهی و تلاشهای شبانه روزی مجموعه فدراسیون و شما عزیزان شاهد ادامه موفقیت های فوق در بازیهای المپیک 2012لندن باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمته ملی المپیک نیز در پیام تبریک خود به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی بلاروس آورده است:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی بلاروس آنهم با شکست رقبای سنتی و قدرتمندی همچون روسیه نشان از برنامه ریزی، آمادگی و شجاعت غیور مردان کشتی ایران داشت تا مجموعه هماهنگ و زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عزیز با این موفقیت بزرگ، دل میلیونها هموطن خود را شاد کنند.

لذا ضمن تبریک این پیروزی به ملت بزرگ وجامعه ورزش ایران و آرزوی بهروزی برای تمامی زحمتکشان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان،  امیدمی رود تا بتوان در بازیهای المپیک 2012 لندن نیز شاهد کسب موفقیت های متعدد و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان با همت و تلاش شما عزیزان  باشیم.
 

۳ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.