جهت هدایت تیم ملی واترپلوی بزرگسالان/"مارالا" وارد تهران می شود

جهت هدایت تیم ملی واترپلوی بزرگسالان/"مارالا" وارد تهران می شود
"پائولو مارالا" مربی ایتالیایی و با سابقه واترپلو بامداد روز سه شنبه جهت مذاکره با مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو وارد تهران می شود.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ پائولو مارالا سرمربی تیم ملی ایتالیا که سابقه هدایت تیم ملی فرانسه را نیز در کارنامه دارد جهت انجام مذاکره با مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بامداد روز سه شنبه وارد تهران می شود. این مربی با تجربه از سال 1996 تا 2005 هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده داشته و از سال 2005 تا 2008 نیز به عنوان سرمربی در تیم ملی واترپلوی ایتالیا مشغول به کار بوده است. وی که جزو بهترین مربیان حال حاضر واترپلوی جهان است با تیم ملی ایتالیا عناوین متعددی در سطح جهان و اروپا بدست آورده و در المپیک 2008 پکن نیز هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده داشته است. این مربی طی مذاکراتی که رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در اولین نشست فدراسیون جهانی شنا (فینا) در اروگوئه و بازیهای آسیایی گوانگژو با "جیووانی لونزی" رئیس ایتالیایی کمیته فنی واترپلوی فدراسیون جهانی شنا داشت، از سوی وی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران معرفی شد.
 
گفتنی است؛ مارالا در صورت توافق با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با عقد قراردادی 4 ساله هدایت تیم ملی واترپلوی بزرگسالان ایران را برعهده خواهد گرفت.

۱ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.