ونکوریهای سالروز افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی 2010و مرگ لژسوارگرجستانی را گرامی داشتند

ونکوریهای سالروز افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی 2010و مرگ لژسوارگرجستانی را گرامی داشتند
ونکوریها اولین سالروز افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی 2010 را که خود میزبان آن بودند و همچنین مرگ لژ سوار گرجستانی را که در روز نخست روز بازیها بر اثر حادثه جان خود را از دست داد گرامی داشتند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم  یادبود ورزشکار گرجستانی " نودار کوماریتاش" که بصورت غم انگیزی روز قبل از بازیهای زمستانی 2010(بهمن ماه سال گذشته) طی حادثه ای در حال لژسواری جان خود را از دست داد با حضور مسئولین و مردم کشور کاندا برگزار شد تا یاد و خاطره وی همیشه در یادها باقی بماند.

 لژسوار اهل گرجستان در جریان جلسه تمرین نهایی قبل از بازیهای المپیک زمستانی 2010 دچار سانحه شد که این امر باعث تعطیلی تمرینات برخی تیمها و بررسی دلایل این سانحه از سوی مسئولان برگزاری رقابتها شد.

مرگ این لژ سوار باعث شد تا مسئولان برخی تیمها عنوان کنند عدم رعایت استاندارهای لازم در جهت افزایش ایمنی محل برگزاری رقابتها باعث بوجود آمدن این حادثه شود ولی مسئولان برگزاری بازیها عنوان کردند آنها نهایت تلاش خود را در این زمینه کرده و مرگ ورزشکار گرجستانی فقط یک حادثه بود و نباید به خاطر این حادثه کل بازیها را تحت تاثیر قرارداد.
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.