تشکر میزبان شانزدهمین دوره بازی های آسیایی از OCA

دبیر کل کمیته ملی المپیک چین ، سونگ لوزنگ در طول سفر رسمی به کویت در روز دوشنبه قدردانی خود را از شورای المپیک آسیا به خاطر حمایت هایش در میزبانی موفقیت آمیز شانزدهمین دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگژو تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مدیر کل شورای المپیک آسیا و مدیر فنی شورا حسین المسلم و هیئت اجرائی از دبیر کل کمیته ملی المپیک چین به گرمی استقبال کردند.

در دیدار سونگ با کاپیتان حسین ، وی اهمیت همکاری بین شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک چین را بیان داشت و از حمایت های شورای المپیک آسیا در میزبانی شانزدهمین دوره بازی های آسیایی 2010 گوانگژو تشکر کرد.

سونگ می گوید : شورای المپیک آسیا نقش مهمی در موفقیت شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگژو ایفا کرده به طوری که بدون راهنمایی ها و حمایت های شورای المپیک آسیا این رویداد بزرگ اتفاق نمی افتاد.

شایان ذکر است : چین در حال حاضر در تدارک سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی هیانگ 2012 و دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان نانجینگ 2013 است و آقای سونگ احساس می کند این دو رویداد باعث ترقی و توسعه ورزش در چین و آسیا خواهد شد.

۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.