نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز: سال آینده برای تیم ملی بانوان مربی خارجی می آوریم

پوستین دوز گفت: عملکرد بانوان در مسابقات تنیس روی میز قطر در سطح بالایی بود و با حمایت های بیشتر در این بخش، بانوان می توانند به جایگاه مناسبی در این رشته دست یابند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میزدر امور بانوان  در خصوص رقابت های چند جانبه دوحه افزود: امید اولی داشتیم اما متاسفانه در بازی آخر با قبول شکست مقابل مالزی به عنوان دوم دست پیدا کردیم. امیدواریم با برگزاری جلسات تمرینی و اردوهای آمادگی بیشتر در سالهای آینده نتیجه بهتری بگیریم.

پوستین دوز درباره برنامه فدراسیون تنیس روی میز در بخش بانوان تصریح کرد: قسمتی از برنامه ما جذب مربی خارجی است. درخصوص این موضوع و با برگزاری جلساتی که با رییس فدراسیون داشتیم قصد داریم در سال آینده برای تیم ملی بانوان از یک مربی خارجی استفاده کنیم تا بتوانیم در عرصه ملی نتایج بهتری را کسب کنیم همچنین  با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی توسط مربیان اشلاگر سطح فنی و دانش مربیان را ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری لیگ تنیس روی میز در همه رده های سنی، توسعه این رشته در بعد همگانی، شناسایی استعدادها برای افزایش قهرمانی ها، تشکیل اردوهای دائمی با سطح آموزشی بالا و استفاده از مربیان بدنساز مجرب در کنار مربی خارجی از دیگر برنامه های ما است.

نایب رییس بانوان افزود: در بحث استعدادیابی با همکاری هیئت های استانی، استعدادها شناسایی و به کمیته استعدادیابی فدراسیون معرفی می شوند.

پوستین دوز تاکید کرد: خوشبختانه رییس فدراسیون دید بسیار خوبی دارد و بین آقایان و بانوان اهل فرق گذاشتن و تبعیض نیست. او هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان هزینه می کند. با حمایت هایی ایشان برای اولین بار بانوان بزرگسال کشورمان به مسابقات آزاد اعزام شدند و مطمئناً حضور بانوان در عرصه های بین المللی بر تجربیات و سطح کیفی بازیکنان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی در پایان یاد آور شد: سال بعد مسابقات کاپ آسیا را در ژاپن داریم که با توجه به سهمیه ایران، یک نفر از بانوان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.