دبیر کمیته فنی واترپلو در گفتگو با سایت کمیته : مربی اسبق تیم ملی اوکراین به کادر فنی واترپلو پیوست

دبیر کمیته فنی واترپلو  در گفتگو با سایت کمیته : مربی اسبق تیم ملی اوکراین به کادر فنی واترپلو پیوست
مینا رجبی پیوستن ودیم اسکراتوف اروپایی را به کمیته فنی واترپلوی کشور از روز گذشته تائید کرد و گفت وی علاوه بر یزرگسالان تیم زیر 17 سال واترپلوی کشورمان را نیز زیر نظر قرار خواهد داد.


مینا رجبی دبیر کمیته فنی واترپلو در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : ودیم اسکراتوف مربی سابق تیم ملی واترپلوی اوکراین از روز گذشته به کادر فنی واترپلوی ایران پیوست .

وی ادامه داد : اسکراتوف از امروز کنار تیم ملی قرار گرفت و تا 15 اسفند تمرینات با ملی پوشان بزرگسال را برعهده دارد و پس از ان از 5 اسفند ماه تمرینات تیم ملی زیر 17 سال را زیر نظر می گیرد و طبق قرارداد وی یک سال در کنار تیم های خواهد بود.

وی ادامه داد : تیم ملی بزرگسالان ما هم اکنون در حال تمرین برای مسابقات جهانی فینای عربستان هستند که اردیبهشت ماه در آن کشور برگزار می شود.

شایان ذکر است : این مربی که سابقه بسیار درخشانی دارد در سال 1985 با تیم ملی جوانان روسیه قهرمان جهان و اروپا شد، در سال 1990 با تیم ملی روسیه به مقام دوم جهان رسید و با تیم ملی اوکراین در المپیک 1996 شرکت داشت. اسکراتوف همچنین از سال 2002 تا 2007 مربی تیم ملی لهستان و از سال 2007 تا 2011 نیز هدایت تیم ملی اوکراین را برعهده داشته است.

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.