حضور بدمینتون بازان سرشناس 30 کشور دنیا در جام فجر تهران

بیست و یکمین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور بدمینتون بازانی از 30 کشور دنیا از فردا چهارشنبه در تهران آغاز می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این رقابتها که در دو بخش مردان و زنان در سالن بدمینتون فدراسیون واقع در خیابان حجاب برگزار می شود بازیکنانی از کشورهای آلمان، پرو، اندونزی، الجزایر، آذربایجان ، ترکمنستان ، فرانسه ، آفریقای جنوبی، یونان ، مالزی، پاکستان، نروژ ، برزیل، بحزین ، قزاقستان، فیلیپین اردن، افغانستان، ترکیه ، سنگاپور ، سریلانکا، ارمنستان، هند، عراق، روسیه، سوریه و اوگاندا حضور خواهند داشت، که در کنار 34 بدمینتون باز مرد و زن کشورمان در بخشهای تک نفره و دونفره به رقابت با یکدیگرمی پردازند.

این برای نخستین‎بار است که بازیکنان مطرح دنیا در این رقابت‎ها شرکت می‎کنند. اندونزی مهد بدمینتون دنیاست و نفر چهارم تیم ملی این کشور "سوجیراتو" با رنک 38 دنیا در این مسابقات حضور دارد.حضور بازیکن مرد پرویی با رنکنیگ 79، بازیکن زن یونانی با رنکینگ 69 و بازیکن مرد برزیلی با رنکینگ 77 هم در این رقابتها قابل توجه است.

سوداکا از هند بعنوان نماینده کنفدراسیون بدمینتون آسیا و سرداور رقابتهای مردان و زهرا حق نژاد به عنوان سرداور بانوان در این مسابقات حضور دارند.

این مسابقات روزهای 27 تا 30بهمن ماه در تالارحجاب فدراسیون بدمینتون برگزار می شود که مسابقات بانوان صبحها و رقابتهای مردان عصرها برگزار می شود.
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.