مقصودی درگفتگو با سایت کمیته:مربیان ما نه همدیگر را قبول ندارند نه مربی خارجی را

مقصودی درگفتگو با سایت کمیته:مربیان ما نه همدیگر را قبول ندارند نه مربی خارجی را
تا یکی دو روز دیگر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان وجوانان رامعرفی می کنیم التبه مثل گذشته سرمربی نداریم و فقط مربی معرفی می کنیم.

منوچهر مقصودی، نائب رئیس فدراسیون بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان از اول اسفند ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که البته کادر فنی بزرگسالان و جوانان را تا چند روز دیگر معرفی می کنیم.

وی ادامه داد:معلوم نیست بتوانیم از تجربیات اکبراحدی در تیم ملی استفاده کینم ولی حضور آقایان کریمی، نهرودی و استکی در کادر فنی قطعی بوده و ازمربیان سازنده استانی نیز در کادر فنی تیم ملی استفاده می کنیم.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سئوال که کار جذب مربی کوبایی به کجا انجامید می گوید:کمیته ملی المپیک حمایت خود را برای جذب یک مربی خوب کوبایی اعلام کرده ولی آقای اردلان دبیر فدراسیون هم در حال بررسی مربیان این کشور است  اما درد ما اینست که مربیان داخلی ما خودشان را قول ندرند و وقتی هم فدراسیوم مربی خوب خارجی می آورد او را هم قبول ندارند خودتان بگویید ما چه کنیم تا این رشته رشد کند وقتی مربیان داخلی به تخریب مربیان خارجی مثل دورتسوف می پردازند چه می توان گفت.

مقصودی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید زمان برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات کسب سهیمه المپیک در حال از دست رفتن است:فکر نمی کنم مشکلی برایمان پیش بیاید به هر حال تا شهریور ماه سال آینده زمان داریم و از آنجاییکه اردوی تیم ملی از هفته آینده شروع می شود با مشکل کمبود وقت روبرو نمی شویم.
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.