جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن؛بانوان کایاک سوار در دریاچه آزادی اردو می زنند

با نظر سرمربی تیم ملی آبهای آرام 17 قایقران در بخش بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا از 26 بهمن ماه در دریاچه آزادی اردو زده و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن آماده نمایند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ لوتار شفر سرمربی تیم ملی آبهای آرام با دعوت ازچهره های جوان که درآخرین تست گیری رکورد های خوبی را از خود بجا گذاشتند در صدد است ضمن ایجاد رقابت در بین ورزشکاران با پشتوانه سازی، تیم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده که به میزبانی کشورمان برگزار می شود آماده کرده و همچنین نفرات منتخب خود را برای مسابقات انتخابی المپیک گزینش نماید.

این اردو از فردا 26 بهمن ماه تا 18 اسفندماه به سرمربیگری لوتار شفر در دو بخش جوانان و بزرگسالان ادامه خواهد داشت. رقیه و انسیه رهرو، سیده فاطمه زیب صیادان و بهناز عبدی پور از گیلان، سارا عباسی، آناهیتا آقاخان، سارا حنیفه و نیلوفر عاملی از تهران، هدیه کاظمی از هرمزگان، آرزو حکیمی از همدان و آزاده محمدی از کرمانشاه دعوت شدگان جوان تیم ملی آب های آرام هستند که زیر نظر ویوچسلاو یولداشف مربی و آیگون پژوهش کمک مربی تیم تمریناتشان را پیگیری می کنند .

آرزو معتمدی، درسا کفیلی و سیما عروجی از تهران، سروناز مسافری و نجمه سجادی از گیلان و آزاده بنکدار از بوشهر در تیم ملی بزرگسالان زیر نظر سونیا نوری زاد کمک مربی خود به تمرین می پردازند.

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.