سرمربی تیم ملی تنیس درگفتگو با سایت کمیته: در بازی مقابل اندونزی تنها به برد فکر می کنیم

سرمربی تیم ملی تنیس درگفتگو با سایت کمیته: در بازی مقابل اندونزی تنها به برد فکر می کنیم
ناصر میرزایی هدف فدراسیون و بازیکنان را در رابطه با بازی مقابل اندونزی در نخستین دور مسابقات جام دیویس،تنها برد مقابل حریف دانست .

ناصر میرزایی، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان پس از بازگشت از اردوی تایلند در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : اردوی برون مرزی  که زیر نظر مربی کمپ برترین های تنیس آسیا به مدت سه هفته در تایلند برگزار شد  هم از لحاظ فنی بسیار خوب بود و هم در افزایش سطح آمادگی جسمانی ملی پوشان بسیار مؤثر واقع شد بطوری که می توانم بگویم واقعا عملکرد تنیس بازان در اولین و آخرین بازی که روز اول و آخر اردوها با تایلند انجام دادیم قابل مقایسه نبوده و پیشرفت بچه ها بسیار چشمگیر به نظر آمد.

وی افزود : در این اردو به مدت سه هفته ملی پوشان روزی 2 نوبت (11.5- 8.5 صبح و 4.5-2.5 عصر) تمرین با توپ انجام می دادند و یک نوبت نیز ساعت 5 الی 7 عصر تمرینات بدنسازی انجام می شد.

میرزایی در مورد بازی های تدارکاتی که در مقابل کشورهای تایلند ، میانمار و قزاقستان برگزار شده بود می گوید : بازی تدارکاتی خاصی نبود چند بازی درون اردویی داشتیم که بیشتر جنبه تمرینی داشت  ما با تایلند بازی تدارکاتی نداشتیم بلکه مدرس کمپ برترین های آسیا به ایران و تایلند بصورت مشترک تمرین می داد و ملی پوشان ما در این اردو با تنیس بازانی که از کشورهای مختلف از جمله قزاقستان و میانمار و تایلند در اردو حضور داشتند بازی کردند.

سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در مورد جام دیویس نیز گفت : دور اول مسابقات جام دیویس در گروه 2 منطقه آسیا و اقیانوسیه از 13 تا 15 اسفند ماه بین ایران و اندونزی در تهران برگزار می گردد . تمام اهداف ما ، فدراسیون و بازیکنانان به برد در این بازی است ولی به هر حال شرایط بازی نیز در تعیین نتیجه نقش مهمی دارد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : ما بامداد جمعه از تایلند برگشتیم و از روز یکشنبه (دیروز ) ادامه تمریناتمان را در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفتیم تا بتوانیم با تمام قوا در مقابل اندونزی حاضر شویم.

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.