رضا مهماندوست در گفتگو با سایت کمیته:فقط در تکواندو از این اتفاقات می افتد

رضا مهماندوست در گفتگو با سایت کمیته:فقط در تکواندو از این اتفاقات می افتد
رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو نشان داد حتی اگر نفر اول خود در رنکینگ جهان باشی ولی نتوانی در انتخابی خوب ظاهر شوی جایی در اردوی تیم ملی نخواهی داشت.

رضا مهماندوست،سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من فکر می کنم فقط در تکواندو از این اتفاقات می افتد چرا که همه بازیکنان حاضر در اردو می دانند هیچ بازیکنی در تیم ملی تکواندو حاشیه امنیت ندارد. درواقع با این نحوه رفتار شاید یک نفر را از دست بدهیم امام رضایت خدا و دیگر بازیکنان پشت سرمان است و همین مسئله باعث موفقیت تیم ملی می شود چرا که ما کاری به اسامی نداریم و فقط به نتایج انتخابی نگاه می کنیم متاسفانه حسین تاجیک هم با آنکه نفر اول رنکینگ جهان است در انتخابی خوب ظاهر نشد و طبیعی است که حذف شود.

وی ادامه داد: من نمی توانم به بقیه بازیکنان بگویم امروز صبر کنید فلان ملی پوش آماده نیست چند روز بعد مسابقه بدهید. وقتی تاریخ دقیقی را برای انتخابی اعلام می کنیم همه باید در آن تاریخ آماده باشند و برای من فرقی نمی کند بازیکن حاضر در انتخابی رنکینگ اول جهان باشد یا نفر آخر شاید فقط در تکواندو از این اتفاقات بیفتد که نفر اول رنکینگ جهان در انتخابی رد شده و به اردو هم دعوت نشود.

مهماندوست در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان تیم ملی  می توانند در رقابتهای جام فجر و باشگاه های آسیا شرکت کنند یا نه ، می گوید:مخالف حضور بازیکنان ملی پوش در مسابقات جام فجر هستم ولی اگر در جام باشگهای آسیا شرکت کنند با توجه نیاز باشگاهشان حرفی نمی توانم بزنم ولی در همین انتخابی هم دیدم که بچه ها شرایط مطلوبی نداشتند پس دلیلی ندارد با توجه به درگیر بودن در مسابقات لیگ و باشگاههای آسیا دلیلی ندارد در جام فجر شرکت کنند چون در این صورت دیگر بدنی برای آنها باقی می ماند که بخواهند برای جخانی مبارزه کنند.

سرمربی تیم ملی مردان در خصوص جذب مربی کره ای برای تیم ملی بانوان می گوید:به هر حال کادر فنی تیم ملی بانوان در این مدت خیلی زحمت کشیدند و نتایج خوبی هم گرفتند ولی حتما آقای پولادگر دلیل منطقی و قانع کننده ای در خصوص جذب این مربی دارد چرا که وی به عنوان رئیس فدراسیون بیشتر از ما احساس مسئولیت می کند البته از حق هم نگذریم در این مدت همیشه امکانات و سفر های تیم ملی مردان و زنان تکواندو برابر بوده و منطقی است که مسئولان انتظار نتایج بهتری داشته باشند که فدراسیون امیدوار است با این مربی کره ای به نتایج مورد نظر خود برسد.
۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.