سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان؛از این پس روی آمادگی جسمانی نفرات بیشتر تمرکز می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان؛از این پس روی آمادگی جسمانی نفرات بیشتر تمرکز می‌کنیم
خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه در اردوهای بعدی کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان روی بالا بردن آمادگی جسمانی کشتی‌گیران بیشتر تمرکز خواهند کرد گفت: نتایج تست‌هایی که از فرنگی‌کاران گرفتیم ما را متوجه این کرد که اکثر آن‌ها از نظر قدرت بدنی ضعیف هستند و باید این ضعف را در اردوهای بعد مرتفع کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با بیان این مطلب افزود: در این اردو در هر هفته 6 جلسه تمرین کشتی بر روی تشک را داریم و 6 جلسه نیز به انجام تمرینات بدنسازی و هوازی می‌پردازیم. نتایج تست‌هایی که از فرنگی‌کاران گرفتیم این نکته را به ما گوشزد کرد که اکثر آن‌‌ها از نظر قدرت بدنی و آمادگی جسمانی ضعیف هستند و ما قصد داریم در اردوهای بعدی بیشتر روی این موضوع تأکید کنیم.

وی ادامه داد: برای ما در کنار پرداختن به مسائل تاکتیکی و تکنیکی مسائل آمادگی جسمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدوارم در اردوهای بعد این ضعف فرنگی‌کاران را به حداقل برسانیم.

محمدزاده تصریح کرد: تا مسابقات قهرمانی آسیا 7 ماه بیشتر فرصت نداریم و این زمان کمی برای ما است.
وی با بیان اینکه از نظر فنی فرنگی‌کاران نوجوان ما در خاک بهتر از سرپا هستند تصریح کرد: به هرحال آن‌ها کم سن و سال هستند و کم تجربه زمان می‌برد تا آن‌ها بهتر از این کشتی بگیرند. ما کماکان روی آموزش فنون در اردوها کار خواهیم کرد ولی سعی می‌کنیم روی فنون مختلف سرپا بیشتر وقت بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا مسابقات جام سامورگاچف روسیه 4 اردو خواهیم داشت در این اردوها نفرات موردنظر را به آمادگی لازم خواهیم رساند. در جریان اردوهای امسال باید در هر وزن یک نفر را خط بزنیم چراکه در برخی اوزان ترافیک کشتی‌گیران زیاد است طبیعی است که هرکس که بهتر باشد در نهایت در ترکیب ما قرار خواهد گرفت.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان سال آینده، مردادماه و شهریور ماه به ترتیب در رقابت‌های آسیایی تایلند و جهانی مجارستان شرکت می‌کند.

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.