به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا؛اردوی تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان در کرمانشاه برگزار می شود

به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا؛اردوی تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان در کرمانشاه برگزار می شود
اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا از 23 بهمن ماه در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسابقات قهرمانی آسیا خرداد ماه سال آینده در تهران برگزار می شود و دختران جوان کانوپولوکار کشورمان برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

فرشته قیطانی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه ضمن اینکه امکانات استان را برای برگزاری این اردو مناسب دانست افزود: امکانات از نظر محل اسکان و نزدیکی آن به محل تمرین بسیار خوب است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی کوثر که مخصوص بانوان است در اختیار تیم ملی قرار دارد و مسئولین استان از جمله مهدی گردانی مدیرکل تربیت بدنی استان همکاری خیلی خوبی با هیات قایقرانی دارند و به منظور بهتر برگزار شدن اردو با ما همکاری می کنند.
قیطانی اظهار داشت: در مورد برگزاری این اردو در سطح استان به خوبی اطلاع رسانی کرده ایم و رسانه ها و روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان همکاری بسیاری در این زمینه انجام داده اند.

وی در خصوص برگزاری این اردو در کرمانشاه گفت: برگزاری این اردوها در استان تاثیرات مثبت بسیاری دارد و موجب ایجاد علاقه و اشاعه رشته قایقرانی در بین جوانان استان می شود.

قیطانی تصریح کرد: امکانات استان در حدی است که می تواند میزبان همچنین اردوهایی در کرمانشاه باشد و مسئولین استان هم همکاری لازم را با هیات در این زمینه دارند.
وی اعلام کرد در حدود 100 ورزشکار در رشته قایقرانی در استان فعالیت می کنند وادامه داد: دوره ها استعدادیابی زیادی در مدارس استان برگزار می کنیم و ورزشکاران زیادی را جذب کرده ایم که به طور متوسط 100 قایقران در استان فعال هستند و از میان آن ها 10 نفر به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و در اردوی جوانان کانوپولو که در حال برگزاری است نیز 2 قایقران از کرمانشاه حضور دارند.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه ضمن آماده دانستن تیم آب منطقه ای کرمانشاه و حضور موفق در لیگ برتر بانوان و آقایان ادامه داد: تیم دوم کانوپولوی استان از شهرستان سنقر در حال راه اندازی است و احتمالا در دوره بعد مسابقات دسته یک کشور شرکت خواهد کرد.

قیطانی هدف هیات قایقرانی استان را رشد بیشتر در سطح کشور عنوان کرد و بیان کرد: از حمایت مسئولین فدراسیون و استان تشکر می کنم و با تلاش همکارانم در حیطه ورزش استان و هیات قایقرانی قصد داریم جزو استان های پیشرفته در قایقرانی قرار بگیریم.
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.