جواد نصیری: هدف ما قهرمانی تیم ملی موی تای در مسابقات قهرمانی آسیا است

رییس انجمن موی تای ایران گفت: ورزشکاران موی تای در آمادگی کامل بسر می برند و هدف ما این است که در مسابقات قهرمانی آسیا در کیش بتوانیم بر سکوی نخست بایستیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ جواد نصیری"  افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در رده آقایان از تاریخ 26 تا 30 فروردین ماه سال 90 در کیش برگزار می شود که از اعتبار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: برای حضور در این مسابقات معتبر تاکنون 28 کشور اعلام آمادگی کرده اند که هدف ما این است که بتوانیم قهرمان شویم. این رقابتها برای اولین بار در ایران برگزار می شود و لذا در تلاش هستیم تا با جدیت از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و گوی سبقت را از دیگر حریفان آسیایی بگیریم.

رییس انجمن موی تای ادامه داد: خوشبختانه دو ماه پیش، ورزشکاران موی تای در مسابقات جهانی تایلند با کسب چهار مدال طلا و سه برنز، قهرمان شدند و این موفقیت بزرگ، انگیزه و تلاش آنها را مضاعف کرده است. به همین دلیل ما امیدوار هستیم تا آنان در مسابقات قهرمانی آسیا در کیش بتوانند با قدرت و جدیت تمام شرکت کنند و فاتح این رقابتها شوند.

جوان نصیری در خصوص حضور دو مدرس نام آشنای تایلندی در کشورمان گفت: این دو مدرس برای امور پایه ای و پشتوانه سازی به ایران می آیند و هدف این است که آنها با حضور مستمر در استانهای سراسر کشور، آموزشهای نوین موی تای را به علاقه مندان انتقال دهند.

 
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.