از سوی کنفدراسیون والیبال ساحلی آسیا ؛احمد خجسته به عنوان سرپرست فنی مسابقات والیبال ساحلی آسیا انتخاب شد

از سوی کنفدراسیون والیبال ساحلی آسیا ؛احمد خجسته به عنوان سرپرست  فنی مسابقات والیبال ساحلی آسیا انتخاب شد
اولین دوره مسابقات والیال ساحلی آسیا در سال 2011 در حالی در کیش برگزار می گردد که احمد خجسته ، رئیس کمیته فنی والیبال ساحلی کشورمان از سوی کنفدراسیون این رشته ، به عنوان سرپرست فنی این دوره از مسابقات انتخاب گردید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ رقابتهای تور والیبال ساحلی مردان آسیا  بین روزهای 14 تا 16 اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این مسابقات که نخستین مسابقات والیبال ساحلی در آسیا در سال 2011 می باشد قرار است در روزهای 14 و 15 و 16 در جزیره ی زیبای کیش برگزار شود. تا کنون علاوه بر تیم والیبال ساحلی کشورمان که شامل سه تیم می باشد تیم های تایلند و اندونزی و دو تیم از قزاقستان اعلام آمادگی کردند.تیم هایی که علاقه مندند در این رقابتها شرکت کنند تنها تا  چهارم اسفند ماه فرصت دارند جهت ثبت نام و شرکت در این بازی ها با فدراسیون والیبال مکاتبات لازم را انجام دهند.

همچنین یک روز قبل از آغاز این مسابقات بازیهایی با عنوان sub zonal در روز 13 اسفند ماه بین دو تیم از ایران و دو تیم از قزاقستان در این جزیره برگزار خواهد شد که هر یک از این تیم ها در این روز 3 بازی را انجام می دهند و به صورت دوره ای به مصاف یکدیگر می روند.

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.