دبیر فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته:در هر 3 اسلحه شانس کسب سهمیه المپیک لندن را داریم

دبیر فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته:در هر 3 اسلحه شانس کسب سهمیه المپیک لندن را داریم
تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره شانس کسب سهمیه المپیک لندن را دارا می باشد، فقط باید بچه های ما بتوانند در رقابتهای جهانی پیش رو حضور یابند.

پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیر بازی کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:نتایح علی یعقوبیان در رقابتهای جایزه بزرگ قطر مطلوب بوده و ما را به کسب سهمیه المپیک در اسلحه اپه امیدوار کرد .

وی ادامه داد:البته در اسلحه سابر هم مجتبی عابدینی دارای رنکینگ جهانی 45 بوده و قطعا با اعزام به رقابتهای روسیه می تواند ضمن افزایش رنکینگ خود یکی از امیدهای دیگر ما برای کسب سهمیه المپیک باشد. وی باید اواخر اسفند ماه راهی مسکو شود.

فخری در خصوص وضعیت اسلحه فلوره هم می گوید:در این بخش هم حامد صیاد می تواند با انجام تمرینات مداوم و حضور در رقابتهای "سن پطرز بورگ " امیدوار به کسب سهمیه المپیک باشد. در واقع تیم ملی شمشیر بازی در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره شانس کسب سهمیه را دارا می باشد فقط باید شرایط را طوری فراهم آوریم که شمشیر بازان ما بتوانند در اکثر رقابتهای جهانی و آسیایی حضور یابند تا ضمن افزایش رنکینگ جهانیشان شانس کسب سهمیه المپیک لندن آنها نیز افزایش یباد.

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.