تسلیت علی آبادی و افشارزاده درپی درگذشت جعفر محتشمی خبرنگار با سابقه ورزشی

تسلیت علی آبادی و افشارزاده درپی درگذشت جعفر محتشمی خبرنگار با سابقه ورزشی
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، طی پیام مشترکی درگذشت جعفر محتشمی خبرنگار با سابقه ورزشی کشورمان را تسلیت گفتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جعفر محتشمی از خبرنگاران با سابقه و خوشنام ورزشی کشورمان که چند مدتی به دلیل بیماری در بیمارستان فیروزگر بستری بود صبح امروز به دیار باقی شتافت.

 به همین منظور رئیس کمیته ملی المپیک و دبیرکل با ارسال پیام مشترکی درگذشت این خبرنگار با سابقه ورزشی کشورمان را به خانواده وی، اهالی وزین رسانه و جامعه ورزش کشور تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده آمده است:

اینبار هم خبر درگذشت یکی دیگر از خبرنگاران با سابقه و زحمتکش عرصه ورزش کشور مان که عمری در راه اعتلای ورزش کشور و اطلاع رسانی به مردم در امر ورزش قلم زده بود ما را در سوگ فرو برد تا شاهد خلاء دیگری در بین اهالی زحمتکش رسانه ورزشی کشورمان باشیم.

لذا این مصیبت وارده را به خانواده این عزیز از دست رفته و همکارانش در مجله وزین کیهان ورزشی  وجامعه ورزش بخصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه تسلیت گفته واز خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را خواستاریم.

شایان ذکر است: در روز نخست بستری شدن مرحوم محتشمی در بیمارستان فیروز گر،بهرام افشار زاده به عیادت وی رفته بود.
جعفر محتشمی از خبرنگاران با سابقه، خوش قلم و صاحب نظر ورزشی کشورمان بود که همیشه با مطالب سازنده  خود راه گشای مسئولان ورزشی کشورمان بود.
۲۳ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعي دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.