حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن

حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن
جامعه بزرگ ورزش و در سی و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی همراه با سایر اقشار مردم عزیز کشورمان در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن ماه شرکتی گسترده و با شکوه داشتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در سراسر شهرها و بخشها و روستاهای ایران اسلامی در آغاز سی و سومین بهار آزادی بر گزار شد جامعه ورزش اعم از مدیران، مسولان روسای فدراسیون ها و هیات ها، مربیان، داوران، ورزشکاران و قهرمانان ملی همراه با سایر راهپیمایان از ساعات اولیه صبح در حمایت از آرمان های امام و انقلاب به راهپیمایی پرداختند.

در  پایتخت نیز نیز مسئولان و ورزشکاران کشورمان با لباس های ورزشی وارد دریای خروشان راهپیمایان تهرانی شدند و به طرف میدان آزادی حرکت کردند تا بار دیگر ضمن گرامیداشت این روز بزرگ تجدیدمیثاقی با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی داشته باشند و جامعه ورزش  با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و به اهتزاز در آوردن آن بار دیگر ولایت پذیری خود را به اثبات برسانند.

حضور چهره های سرشناس ورزشی و قهرمانان و نام آوران ورزش ایران در میان جمعیت بزرگ تهرانی شور و شوق عجیبی را در بین راهپیمایان براه انداخت و این شور و شوق در میدان بزرگ آزادی تهران جاییکه رییس جمهور به ایراد سخنرانی پرداخت به اوج خود رسید.



۲۳ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.