ثبت مسابقات جایزه بزرگ تهران در تقویم فدراسیون جهانی

ثبت مسابقات جایزه بزرگ تهران در تقویم فدراسیون جهانی
فدراسیون جهانی تیراندازی، مسابقات جایزه بزرگ اهداف پروازی تهران را در تقویم ورزشی خود قرار داده است.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک ، این اقدام فدراسیون بین‌المللی تیراندازی نشانگر جایگاه و کیفیت مسابقات جایزه بزرگ تهران است که مهرماه  سال جاری با حضور کشورهای مختلف در سطحی بین‌المللی در میدان المپیکی آزادی تهران برگزار شد.

گفتنی است، فدراسیون بین‌المللی تیراندازی تنها مسابقاتی را در تقویم ورزشی خود قرار می‌دهد که از جایگاه و سطح بالایی برخوردار باشد و برگزاری آنها باعث توسعه و تقویت سطح تیراندازی ورزشکاران حاضر شود.

از سوی دیگر تمامی فدراسیون‌های تیراندازی جهان، تقویم مسابقات برون‌مرزی خود را براساس تقویم مسابقات فدراسیون بین‌المللی تیراندازی تنظیم می‌کنند.

با توجه به مشخص شدن زمان این مسابقه، پیش‌بینی می‌شود در سال آینده شاهد حضور گسترده کشورهای مختلف جهان در این مسابقه باشیم چرا که بسیاری از فدراسیون‌ها در سراسر جهان فرصت کافی را برای برنامه‌ریزی جهت حضور ورزشکاران خود در مسابقات جایزه بزرگ تهران خواهند داشت.

براساس اعلام فدراسیون بین‌المللی تیراندازی، مسابقات جایزه بزرگ اهداف پروازی از دوم تا یازدهم ماه اکتبر سال 2011 (‌دهم تا نوزدهم مهرماه 90) و مسابقات جایزه بزرگ اهداف ثابت از هشتم تا سیزدهم ماه نوامبر (هفدهم تا بیست‌ودوم آبان‌ماه 90) ‌‌در تهران برگزار خواهد شد.


۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.