محمد زارع پور : حضور ملی پوشان تنیس در پورتورقطر باعث افزایش رنکینگ آنها می شود

محمد زارع پور : حضور ملی پوشان تنیس در پورتورقطر باعث افزایش رنکینگ آنها می شود
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان حضور ملی پوشان در تور حرفه ای قطر را برای بالا بردن رنکینک جهانی تنیس بازان بسیار مؤثر دانست و گفت ملی پوشان در این مسابقات با 39 کشور از سراسر دنیا به رقابت می پردازند .

محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : تیم ملی برای حضور در پروتور جهانی قطر روز دوشنبه  تهران را به مقصد قطر ترک کرد تا در مسابقاتی که با حضور 39 کشور از سراسر دنیا برگزار می شود حضور یابند و در رقابت با 125 بازیکن در بخش مردان و 80 بازیکن در بخش بانوان شرکت کند . این رقابت ها می تواند با بالا بردن رنکینگ جهانی تنیس بازان راه ورود به المپیک 2012 لندن را برایشان هموارتر کنند.

وی در ادامه افزود : این مسابقات که با حضور کشورهایی همچون چین ، کره ، ژاپن ، آلمان ، پرتغال ، رومانی ، اسلوونی، قزاقستان و ... به میزبانی دوحه قطر برگزار می گردد میدان رقابت بسیار خوبی برای پینگ پنگ بازان کشورمان فراهم می آورد و این رقابت ها  از  20 بهمن ماه آغاز شده و تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد : محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، محمد امین حنطه، پوریا عمرانی و حمید رضا طاهر خانی به مربیگری ریچارد پراوزه و حسین عمرانی به عنوان کمک مربی در بخش مردان و پریسا صمدی، ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت به مربیگری پروانه خلوصی در دو بخش انفرادی و دونفره بعنوان نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ این رقابت ها با حضور برترین های جهان برگزار می شود و دارای رنکینگ جهانی وجایزه نقدی 212 هزار دلار می باشد.
 
۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.