/رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان - رومانی/ حسین رضازاده: سطح رقابتها بیش از حد بالا بود/تمام سعی مان را کردیم؛ امیدوارم مردم راضی باشند

/رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان - رومانی/ حسین رضازاده: سطح رقابتها بیش از حد بالا بود/تمام سعی مان را کردیم؛ امیدوارم مردم راضی باشند
مدیر تیمهای ملی کشورمان گفت:سطح رقابتهای قهرمانی جوانان جهان با توجه به میزبانی کشوری اروپایی و همچنین حضور وزنه بردارانی قدرتمند از 44 کشور جهان بسیار بالا بود.
حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: همیشه رقابتهای بعد از المپیک بخصوص در رده سنی جوانان که پایه های اصلی تیم اعزامی به المپیک بعدی را تشکیل می دهند از سطح بالایی برخوردار است وهمانطور که از نام این پیکارها پیداست در میدانی جهانی حضور یافته بودیم که میزبانی کشوری اروپایی و همچنین حضور وزنه بردارانی قدرتمند از 44 کشور جهان سطح آن را بسیار بالا برده بود.
وی ادامه داد: کشورهایی همچون روسیه، چین، قزاقستان،لهستان،اوکراین و کره با بهترین نفرات خود در این میدان حضور یافته بودند که ما نیز با داشتن تیمی بسیار جوان توانستیم به عنوان ارزشمند سومی جهان دست یابیم. من از عملکر تک تک ملی پوشان رضایت دارم و امیدوارم که این عنوان توانسته باشد ضمن جلب رضایت مسئولین دل هموطنان را نیز شاد کرده باشد.
در سه ماه گذشته 2 مقام قهرمانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی نوجوانان جهان را نیز بدست آوردیم که ایستادن بر سکوی سوم جوانان جهان افتخارات گذشته را تکمیل کرد. تمام این موفقیتها حاصل همدلی و هماهنگی کادر فنی تیمهای ملی و داشتن اردوهایی منظم و مرتب با نظم و دیسیپلین بود که باید این رویه را تا افتخار آقرینی ملی پوشان در المپیک 2012 لندن ادامه دهیم.
مدیر تیمهای ملی کشورمان یاد آور شد:سال گذشته تیم ملی کشورمان در غیاب چین به عنوان سومی دست یافت اما امسال با حضور تمامی قدرتهای جهان توانستیم این عنوان را تکرار کنیم ضمن اینکه اگر وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم اوت نمی کرد عنوان نایب قهرمانی از آن ما می شد.
رضازاده برترین های این دوره از رقابتها را گزینه های دعوتی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دانست و افزود: به محض بازگشت برنامه ریزی های لازم بر ای برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان را انجام خواهیم داد تا هر چه زودتر استارت تمرینات ملی پوشان این رده سنی را برای حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی کره که میدان کسب سهمیه المپیک نیز می باشد بزنیم. نفراتی که در رقابتهای جهانی جوانان خوش درخشیدند بهمراه برترینهای مسابقات آسیایی بزرگسالان و چند وزنه بردار دیگر اردونشینان این رده سنی را تشکیل خواهند داد که بزودی اسامی آنها اعلام می شود.
وی در پایان کفت: تمامی سعی و تلاشمان را بکار بستیم تا در تمامی رده های سنی به عناوینی شایسته و در حد نام و اعتبار ایران دست یابیم. انصافا فدراسیون و شخص افشارزاده نیز حمایت بی دریغی را از کادر فنی و اردوها بعمل آورد تا تمامی اعضای تیمهای ملی بدون کوچکترین دغدغه فقط و فقط به فکر تمرین و آماده سازی باشند. حال بزرگترین و مهمترین  هدفمان کسب بیشترین سهمیه برای حضور در المپیک 2012 است که باید استارت آنرا در جهانی کره بزنیم.
۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ۲۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.