برگزارى نخستین نشست شوراى فنى سیاست گذارى پار المپیک

نخستین نشست شوراى فنى سیاست گذارى بازیهاى پارالمپیک 2012 لندن روز گذشته در محل ساختمان کمیته ملى پارالمپیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومى کمیته ملى پارالمپیک؛ در این نشست که با حضور دکتر غفور کارگرى نایب رئیس ،غلامرضا ابراهیمى دبیر کل و دیگر اعضا ستاد برگزار گردید، در ابتدا جلسه کارگرى ضمن بیان سیاست هاى کلى بازیهاى پارالمپیک لندن و اجرایى نمودن آن و همچنین پیاده نمودن اهداف و تدابیر جهت موفقیت در این بازیها به ذکر شش مورد از وظایف این شورا پرداخت.

وى اهم وظایف شورا را به شرح ذیل اعلام نمودند: سیاست هاى تعیین شده توسط شورا بایستى از حیث فنى کارشناسى شده و نظرات داده شود،برنامه ریزى فنى براى اجراى سیاست ها،تحلیل شرایط فنى تیم ها و ورزشکاران،تحلیل فنى رقبا،بررسى و تعیین نفرات اعزامى ورزشکاران و کادر فنى، و مهمترین وظیفه نظارت فنى بر تیم ها جهت کسب موفقیت در بازیهاى پارالمپیک لندن می باشد.

در ادامه این جلسه غلامرضا ابراهیمى دبیر کل کمیته نیز اعلام نمودند با توجه به در نظر گرفتن تمرکز و کیفیت گرایى در کار و همچنین هدف گذارى ریسک اظهار نمودند که بدون نگاه اساسى به کمیت مطمئنا کار به خطا خواهد رفت.

همچنین ایشان با در نظر گرفتن مواردى نظیر کنترل دوپینگ، آسیب پذیرى و در نظر گرفتن چارچوب و اهداف کلى این بازیها تمرکز بر روى همه ورزشکاران را مد نظر داشته تا ضمانت اجرایى برنامه هاى ما را براى دست یابى به موفقیت در بازیهاى پارالمپیک لندن بالا ببرد.


دکتر غفور کارگرى، غلامرضا ابراهیمى، دکتر بهروز برجسته، دکتر واعظ موسوى، دکتر یحیى سخنگویى، سید احمد سید باقرى، دکتر بهمن زند، هادى رضایى، مسعود عمارى، رحیم آقاجانى و کامران زارع  حاضرین این جلسه بودند.
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.