سجادی: کبدی تنها فدراسیونی بود که دو مدال تیمی بازیهای آسیایی گوانگژو را کسب کرد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون کبدی روز گذشته با حضور روسای هیات های ورزشی و تمامی اعضای مجمع در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حمید سجادی معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی در جمع اعضای مجمع فدراسیون کبدی گفت: کبدی از جهات مختلف یک رشته ورزشی زیبا و مفرح است که هم هیجان دارد هم تحرک و هم شادابی و نشاط و از این بابت مورداستقبال خوب جوانان کشورمان قرار گرفته است.

سجادی افزود: خوشبختانه کبدی تنها فدراسیونی بود که توانست در بازی های آسیایی گوانگژو دو مدال تیمی به دست آورد و کمک زیادی به ارتقای کاروان ورزشی ایران داشت و از این بابت شما اعضای مجمع باید خوشحال باشید و ما هم به شما خسته نباشید می گوییم چرا که کار اصلی را شما انجام می دهید.

معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی گفت: این گفته دکتر سعیدلو می باشد که کار اصلی ورزش قهرمانی را 12 هزار هیاتی که در سراسر کشور داریم انجام می دهند و آنها هستند که ورزشکار را کشف می کنند و به سطح باشگاهی و ملی می رسانند تا فدراسیونها و تیم های ملی از این دسترنج برای موفقیت ورزش کشور استفاده کنند.

وی گفت: تشکیل مجامع فدراسیون ها کاری بسیار خوب و پسندیده است و من از تمامی فدراسیون ها می خواهم که هر زمان به هر دلیل و بهانه ایی دور هم جمع شوند و از حال یکدیگر با خبر شوند.

سجادی افزود: برنامه های فدراسیون کبدی را که توسط رییس فدراسیون به سازمان ارائه شده است را مرور کرده ام و به نظر بسیار جامع و مدون می آید. رییس فدراسیون کبدی فردی بسیار پیگیر و صادق و با صفاست و آنقدر پی گیر کارهاست که به هر نحو ممکن تقاضایی که دارد را به سرانجام می رساند.

از طرفی فدراسیون کبدی دو نفر نماینده در فدراسیون های جهانی به عنوان نایب رییس دارد که این شاخصه بسیار خوبی برای ماست ضمن اینکه برنامه مدار بودن فدراسیون کبدی از جمله شاخصه های بسیار خوب برای پیشرفت این رشته ورزشی است.

سجادی به تبلیغات و آموزش و استعدادیابی در فدراسیون ها اشاره کرد و گفت: بدون شک نمورار کار در فدراسیون ها باید به سوی پیشرفت و آینده ایی بهتر باشد و اگر غیر از این باشد و فدراسیونی نتواند انتظارات را بر آورده کند بر اساس طرحی که سازمان تربیت بدنی‌آغاز کرده اینگونه فدراسیون ها تبدیل به انجمن خواهند شد. به عبارتی فدراسیونی که درجا بزند و عقب گرد در کارش باشد باید پاسخگو باشد و شما هم تلاش کنید که نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشید.

پیش از سخنان معاون سازمان تربیت بدنی، محمد رضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی گزارش مفصلی از مجمع و برنامه های آینده فدراسیون کبدی ارائه کرد.
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.