مربی تیم ملی کامپوند در گفت و گو با سایت کمیته ؛ برای کسب مدال به جام جهانی کرواسی می رویم

مربی تیم ملی کامپوند در گفت و گو با سایت کمیته ؛ برای کسب مدال به جام جهانی کرواسی  می رویم
تیم ملی کامپوند بعد از مسابقات انتخابی از 16 بهمن ماه اردوی آماده سازی خود را در سایت تیراندازی آغاز نموده تا به اولین دوره مسابقات جام جهانی که 12 اردیبهشت ماه در کرواسی برگزار می شود اعزام گردد.

مجید احمدی ، مربی تیم ملی تیروکمان در کامپوند با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی با ترکیبی 8 نفره تمریناتش  را  در اردو تا اوایل اسفند ادامه خواهد داد و پس از آن با انجام رکوردگیری از تمامی ملی پوشان  4 نفر اصلی تیم نهایی می شوند .

وی ادامه داد :  اولین دوره  از 4 دوره مسابقات جام جهانی تیرو کمان  به میزبانی کشور کرواسی در اردیبهشت ماه برگزار می گردد و هدف ما در این پیکارها کسب مدال  وافزودن تجربه است.

احمدی با اشاره به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تیرو کمان در بانکوک ، از حضور 3 تن از ملی پوشان در ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات خبر داد و افزود : تیم  تهران که به عنوان تیم برتر برای حضور در این مسابقات انتخاب شده است ، 24 بهمن  تهران را به مقصد بانکوک ترک می کند.

مربی تیم ملی کامپوند در خاتمه خاطر نشان کرد : با توجه برگزاری مسابقات متعدد جام جهانی و مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده ، ملی پوشان این رشته سال پرکاری  پیش رو خواهند داشت که در صددیم بابرنامه ریزیهایی که انجام شده با  آمادگی کامل در تمامی این رویداد ها حاضر شویم .
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.