/رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان – رومانی/تیم ملی کشورمان بر سکوی سوم جهان ایستاد/ افتخار آفرینی مجدد شاگردان رضازاده

/رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان – رومانی/تیم ملی کشورمان بر سکوی سوم جهان ایستاد/ افتخار آفرینی مجدد شاگردان رضازاده
اعضای تیم ملی کشورمان با هدایت حسین رضازاده توانستند عنوان سومی سی و پنجمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در بخارست رومانی را به خود اختصاص دهند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان دقایقی پیش و با برگزاری دیدار دسته فوق سنگین پیگیری شد که طی آن بهداد سلیمی از کشورمان توانست مجموع 423 کیلوگرم 3 مدال طلا و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
اما نکته مهم اینکه بهداد سلیمی با کسب این 3 مدال طلا تیم ایران را در جایگاه سوم جهان قرار داد. شاگردان حسین رضازاده در این دوره از پیکارها توانستند با کسب 3 مدال طلا ، 1 نقره و 4 برنز بعد از تیمهای روسیه و چین بر سکوی سوم جهان بایستند و بار دیگر شایستگی های خود و کادر فنی را به جهانیان به اثبات برسانند.
گفتنی است، امتیازات تیمی و کاپ های تیمهای برتر تا دقایقی دیگر طی مراسمی اعلام و اعطا خواهد شد که مدیر تیمهای ملی کشورمان به نمایندگی از جامعه ورزشی کشور جهت در یافت کاپ سومی جهان در این مراسم حضور می یابد.
۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ۲۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.