مربی تیم ملی کیو اسپرت در گفت و گو با سایت کمیته؛تیم ملی کیو اسپرت پاکستان برای اردوی مشترک به تهران می آید

مربی تیم ملی کیو اسپرت در گفت و گو با سایت کمیته؛تیم ملی کیو اسپرت پاکستان برای اردوی مشترک به تهران می آید
ملی پوشان زیر 21 سال در رشته کیو اسپرت در حالی این روزها در اردو تمریناتشان را ادامه می دهند که قرار است جهت آمادگی بیشتر برای مسابقات آسیایی ، اردویی مشترک با تیم ملی پاکستان در تهران داشته باشند.


کامران شهلا ، مربی تیم ملی کیو اسپرت با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : یازدهمین دوره مسابقات آسیایی کیو اسپرت در رده سنی زیر 21 سال  به میزبانی کشورمان ، یکی از مهمترین رویدادهای این رشته است که برای آمادگی بیشتر  ملی پوشان ، به دعوت فدراسیون کیو اسپرت ، تیم ملی بزرگسالان کیو اسپرت پاکستان در تهران با تیم ملی کشورمان اردوی مشترک خواهد داشت .

شهلا با اشاره به حضور تیم ملی پاکستان از این تیم به عنوان یکی از بهترین تیم  های آسیایی این رشته یاد کرد و افزود : قطعا این اردوی مشترک  یک هفته ای تجارب خوبی برای ملی پوشان به همراه خواهد داشت و این تیم 16 اسفند ماه وارد تهران خواهد شد. .
مربی تیم ملی کیو اسپرت در خاتمه با تاکید مجدد بر حضور مربی جدید ایرلندی تبار  تیم ملی کیو اسپرت  اقای پی جی نورلند  از 5 اسفند ماه در کنار تیم ملی ،  مسابقات انتخابی تیم ملی و استعداد یابی  بر اساس نظرات ایشان  صورت خواهد گرفت .

۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.