رضا زاده: مشکل کمبود امکانات در استانها، بزودی مرتفع می شود

مجمع عمومی هیات وزنه برداری استان زنجان با حضور سرپرست و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این مجمع که با استقبال پرشور مسئولین ورزش استان و اعضای هیات وزنه برداری در سالن کنفرانس تربیت بدنی استان برگزار شد، اعضای هیات وزنه برداری به بیان مشکلات و دغدغه های این رشته ورزشی در زنجان پرداختند.

در ابتدای این نشست ایرج رحمانی مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: استان زنجان هم اکنون در 30 رشته ورزشی در سطح اول کشور فعال می باشد که برای اکثریت این رشته های ورزشی کمیته استعداد یابی جهت کشف و پرورش استعدادهای نهفته تشکیل شده است و امیدواریم این کمیته را نیز در رشته وزنه برداری بتوانیم فعال نمائیم.

رحمانی در ادامه با تاکید براین مهم که ارتقاء و رشد این رشته ورزشی در تعامل و همکاری فی ما بین همه اعضای آن و علاقه مندان به این رشته ورزشی تداعی خواهد یافت، خاطر نشان کرد: ورزش وزنه بردای استان زنجان از پتانسیل بالایی برای رشد و پرورش قهرمانان ملی و جهانی برخوردار می باشد که تحقق این امر مستلزم توجه بیش از پیش فدراسیون به آموزش مربیان و داوران، حضور ورزشکاران شهرستانها در اردوهای تیم ملی و تمرین مستمر ورزشکاران در کنار قهرمانان ملی برای کسب تجربه و انگیزه می باشد .

وی در ادامه از آمادگی استان زنجان برای میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی در رده های سنی نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه زمین اختصاصی خانه وزنه برداری سه سال پیش از سوی اداره تربیت بدنی به هیات تحویل داده شده است نیازمند تامین هزینه های مقدماتی برای ساخت و تجهیز آن می باشیم.

حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان و اعضای هیات وزنه برداری گفت: در سفرهای که به سایر استانها داشته ام دغدغه های آنان همانند استان زنجان حول محور کمبود امکانات و تجهیزات و حقوق و مزایای مربیان بود که فدراسیون وزنه برداری درصدد آن برآمده است تا برنامه ریزی های منسجم و خوب این مشکل را مرتفع سازد.

رضا زاده در ادامه با اشاره به رشد روز افزون وزنه برداری استان زنجان اظهار کرد: فدراسیون وزنه برداری حمایت خود را از احداث خانه وزنه برداری این استان اعلام نموده و اقدام به تامین اعتبارات لازم آن با حمایت سازمان تربیت بدنی و مسئولین استانی خواهد نمود و پس از اتمام این پروژه عمرانی کلیه امکانات و تجهیزات ورزشی آن از سوی فدراسیون وزنه برداری تامین و تخصیص خواهد یافت.
وی در ادامه از خرید تجهیزات وزنه برداری خبر داد و عنوان کرد: در آینده ای نزدیک این تجهیزات به استانها اختصاص خواهد یافت ضمن اینکه نگاه ویژه و خاصی به استان زنجان خواهیم نمود و بنا به میزبانی های پیشین این استان امسال و در سالهای آینده این استان میزبان رقابتهای قهرمان کشوری و اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان خواهد بود.
رضا زاده با اشاره به دغدغه های مربیان و داوران این رشته ورزشی عنوان کرد: فدراسیون وزنه برداری تمهیداتی را در نظر گرفته تا بدین طریق به نوعی از خدمات و زحمات صادقانه مربیان و روسای هیات های ورزشی تجلیل نموده و با برگزاری کلاس های داوری و مربیگری و اعزام آنان به مسابقات برون مرزی بر تجربه و آگاهی آنان بیفزاید.

گفتنی است در این جلسه سیاوش داودی رئیس هیات وزنه برداری استان زنجان به ارائه عملکرد چهار ساله این هیات پرداخته و یکی از راههای رشد و ارتقاء این رشته ورزشی را تمرکز و استعدادیابی از میان دانش آموزان اعلام نموده و خواستار آموزش معلمان و حذف شهریه برای دانش آموزان شد تا بدین طریق خانواده های کم درآمد نیز به این رشته ورزشی ترغیب شوند.

حسین رضازاده در جریان سفر یک روزه اش به زنجان ضمن بازدید از زمین خانه وزنه برداری و سالن ورزشی این استان، در محل تمرین وزنه برداران جوان زنجانی حاضر شد و هدایایی را به آنها و مربیانشان اهدا کرد.

۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.