دکتر علیجانی : کمیته ملی المپیک تلاش می کند حقوق مربیان داخلی و خارجی را یکسان کند

مربیانی که برنامه تمرینی ارائه دهند و کمیته مربیان آن را تایید کند حقوق دریافت می کنند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر علیجانی رییس کمیته علمی کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک در اولین کارگاه آموزشی مربیان تیم های ملی اعزامی به مسابقات آسیایی گوانگجو 2010 والمپیک  2012 لندن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن بیان این مطلب گفت: ما تاکنون هیچ راهکاری برای ارائه برنامه تمرینی توسط مربیان نداشتیم لذا تصمیم گرفته شد که نسبت به برگزاری این دوره که در واقع هم آموزی می باشد اقدام شود.
دکتر علیجانی ضمن ابراز تاسف از حضور کم مربیان خارجی در این جلسه گفت: ما در صورت لزوم و با عدم ارائه برنامه تمرینی از سوی مربیان جلوی پرداخت ها  را خواهیم گرفت.
وی با اشاره به تلاش کمیته ملی المپیک به منظور کم کردن فاصله بین حقوق مربیان داخلی و خارجی خاطر نشان کرد: از سال گذشته در کمیسیون مربیان ما شاخص هایی را برای انتخاب مربیان داخلی و خارجی برای کم کردن فاصله بین پرداخت ها تعیین کردیم .این شاخص ها را برخی فدراسیون ها اجرا کردند و برخی نیز به آن عمل نکردند.
رییس کمیته علمی کمیته تدارکاتی افزود: امسال مصمم هستیم این فاصله را کم کنیم و حتی پیشنهاد دادیم روند این کار از اختیار فدراسیون ها خارج شود  که در صورت تصویب در کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک، این روند اجرا شده و مربیان داخلی نیز مانند مربیان خارجی حقوق دریافت خواهند کرد تا انگیزه قوی برای مربیان ایجاد شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه یک روزه برنامه زمانبندی تمرین و مسابقات سالانه توسط دکتر علیجانی به مربیان تدریس شد.
گفتنی است اولین کارگاه آموزشی مربیان تیم های ملی اعزامی به مسابقات آسیایی گوانگجو 2010 والمپیک  2012 لندن با حضور بیش از 80 مربی و سرمربی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

 

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.