دبیر کل کمیته ملی المپیک: تربیت نیروی انسانی از برنامه های اساسی آکادمی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک: تربیت نیروی انسانی از برنامه های اساسی آکادمی است
دوره تربیت مربی بدنساز ویژه بانوان از صبح امروز 16 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار آغاز شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  دومین دوره تربیت مربی بدنساز ویژه بانوان با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی و مدیر دوره افتتاح شد.

بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در ابتدای این مراسم دوره تربیت مربی بدنساز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره ها در آکادمی گفت: همانطور که مطلع هستید یکی از کارهای اساسی وبنیادی در آکادمی تربیت نیروهای انسانی است. یک ورزشکار برای اینکه بتواند در عرصه رقابت ها موفق باشد باید به مسائلی همچون آمادگی جسمانی، تغذیه و روانشناسی ورزشی توجه بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص توجه ویژه به ورزش بانوان گفت: علاقه مندی بانوان در عرصه ورزش نسبت به آقایان مشهود می باشد که ما  این مسئله را در بازی های آسیایی گوانگجو مشاهده کردیم.

وی همچنین در خصوص موفقیت بانوان ورزشکار در گوانگژو گفت: در بازی های آسیایی قطر بانوان ما با دو مدال برنز به کار خود خاتمه دادند اما در بازی های آسیایی گوانگژو این پیشرفت را در ورزش بانوان دیدیم و آنها توانستند 14 مدال کسب کنند.
دبیر کمیته ملی المپیک در پایان با تاکید بر برگزاری هرچه بیشتر این دوره ها در آکادمی افزود: در برگزاری این دوره ها آکادمی از بهترین اساتید دانشگاهی و همچنین کارشناسان مجرب در این رشته استفاده کرده است تا شرکت کنندگان بتوانند از اطلاعات این کلاس ها به نحو مناسب بهره مند شوند.

گفتنی است که این دومین دوره از نه دوره برگزار شده تربیت مربی بدنساز می باشد که ویژه بانوان ورزشکار بوده و از تاریخ  16 لغایت 27 بهمن در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار می شود.

دکتر حمید طباطبایی، دکتر محمد خبیری، دکتر علی آذربایجانی، دکتر مرتضی بهرامی نژاد، دکتر اصغر رواسی، دکتر علیرضا سلیمی، دکترآقا علی نژاد، دکتر حمید رجبی، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر جلالی فراهانی، جواد شفیعی، پیمان فخری و ساناز مجتبوی اساتید و مدرسین این دوره 10روزه می باشند.

۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.