مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت :به دنبال کسب حداقل دو سهمیه در جام جهانی استرالیا هستیم

مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت :به دنبال کسب حداقل دو سهمیه در جام جهانی استرالیا هستیم
تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت در حالی این روزها اردوی تمرینی خود را پشت سر می گذراند که برای مسابقات جهانی استرالیا که جنبه کسب سهمیه دارد آماده می شود.

یوسف آجرلو ، مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : ملی پوشان تیرانداز 18 اسفند ماه عازم سیدنی می شوند تا  پس از اردوی 10 روز در این شهر از 28 اسفند ماه در کنار برترین تیراندازان دنیا در خط آتش قرار گیرند .

وی ادامه داد : ملی پوشان  تا 20 بهمن ماه به مدت 5 روز استراحت خواهند داشت ، پس از آن تا زمان اعزام اردو را ادامه می دهند .

آجرلو در پاسخ به میزان آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات جام جهانی گفت : آمادگی ملی پوشان در حد قابل قبولی می باشد که  من به عنوان مربی فعلی تیم از آن رضایت دارم .
مربی تیم ملی تیراندازی افزود : به دنبال قطعی شدن حضور  آقای چاوا یونیک مربی مجارستانی  به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت ،وی 25  بهمن برای عقد قرارداد با فدراسیون به ایران می آید و پس از آن هدایت تیم را بر عهده می گیرد .

آجرلو در خاتمه اظهار داشت : در مجموع از وضعیت ملی پوشان راضی هستم و امیدواریم که در مسابقات جام جهانی سیدنی ، 2 تا 3 سهمیه کسب نمائیم .
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.