پیکار های جایزه بزرگ شمشیربازی بانوان به پایان رسید

مسئولان فدراسیون شمشیربازی به مناسبت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات جایزه بزرگ بانوان در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان و در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره طی روز های پنجشنبه و جمعه 14 و 15 بهمن ماه در سالن شهید کلاهدوز تهران کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ، با توجه به آنکه دختران نوجوان و جوان شمشیرباز کشورمان خود را برای حضور در پیکار های قهرمانی آسیا که اسفند ماه امسال در تایلند برگزار می شود آماده می کنند مسئولان فدراسیون با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نسبت به انتخاب برترین نفرات وآنالیز عملکرد دختران آینده ساز شمشیربازی کشور اقدام کردند .

گفتنی است : در پایان پیکارهای جایزه بزرگ بانوان که طبق مقررات فدراسیون جهانی شمشیربازی ( fie    ) برگزار شد نتایج ذیل به دست آمد :
در اسلحه اپه مهسا پور رحمتی از آذربایجان شرقی مقام اول ، بهاره غیاث آبادی از تهران مقام دوم و آرزو قاره گوشی و سونیا بی نظیر هر دو از اردبیل نیز به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند .

در اسلحه سابراین رقابت ها  پریماه برزگر راحتلو از البرز در جایگاه نخست ایستاد ، محدثه طاهر خانی از تهران  دوم شد و نجمه سازنچیان از یزد و کیانا باقرزاده از تهران نیز مشترک سوم شدند .
همچنین در اسلحه فلوره سروناز مرتضوی از تهران و سحر محمدیان از اصفهان عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند و الهه قهرمانی از آذربایجان غربی و مطهره محسنی از تهران نیز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند .

۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.