شکول: استقبال از مسابقات قهرمانی کشور شیرجه همه را شگفت زده کرد

محمدرضا شکول سرمربی تیم شیرجه استان آذربایجان شرقی گفت: امسال برای اولین بار مسابقات شیرجه قهرمانی کشور با بیش از 120 شیرجه رو برگزار شد.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک ؛ مسابقات شیرجه رده های سنی و عموم قهرمانی کشور هفته گذشته به پایان رسید و تیم آذربایجان شرقی در تمامی رده های سنی به عنوان قهرمانی دست یافت. محمدرضا شکول، سرمربی تیم شیرجه آذربایجان شرقی در رابطه با سطح کیفی این دوره از مسابقات گفت: خوشبختانه این دوره از مسابقات نسبت به ادوار گذشته با پیشرفت قابل ملاحظه ای مواجه شد و از نظر کیفی حرکات پایه پیشرفت خوبی داشت.

وی افزود: این دوره از رقابتها از نظر کمی هم فراتر از ادوار گذشته بود به طوریکه برای اولین بار حضور شیرجه روها از مرز 120 ورزشکار گذشت و همین موضوع با توجه به زمان برگزاری مسابقات همه را شگفت زده کرد.

مربی تیم آذربایجان شرقی اظهار داشت: تیم شیرجه استان آذربایجان شرقی در این دوره از رقابتها 23 برابر تیم تهران مدال کسب کرد و این نشان از پیشرفت شیرجه استان دارد که مسئولان باید به آن کمی بیشتر توجه کنند.

عضو کمیته فنی شیرجه فدراسیون در رابطه با بحث استعدادیابی از شرکت کنندگان عنوان کرد: خوشبختانه در این دوره از رقابتها حدود 160 ورزشکار شرکت داشت که از این میان سهم گروه های سنی پایه بیش از سایر سنین بود که همین موضوع جای خوشحالی دارد.

وی در این مورد افزود: استعدادهای خوبی در مسابقات شرکت کرده بودند که با توجه به حضور سرمربی تیم ملی شیرجه، اعضای کمیته فنی و پیشکسوتان این رشته ورزشی همه آنها شناسایی شدند و در ادامه به اردوهای مشترک دعوت خواهند شد.

شکول با اشاره به پیشرفت استان آذربایجان شرقی در ورزش شیرجه یادآور شد: شیرجه استان از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال حدود 20 قهرمانی تیمی، قهرمانی لیگ برتر شیرجه کشور، قهرمانی در تمامی رده های سنی المپیاد ورزش ایرانیان در بخش آقایان و بانوان، قهرمانی تیمی مجموع 6 گروه سنی آقایان و بانوان و 5 مقام تیمی در مسابقات قهرمانی کشور امسال را از آن خود کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.