ژاک روگ در نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا : قزاقستان می تواند میزبان خوبی برای المپیک زمستانی 2022 باشد

ژاک روگ در نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا : قزاقستان می تواند میزبان خوبی برای المپیک زمستانی 2022 باشد
ژاک روگ با حضور در پنجاه و هفتمین نشست شورای المپیک آسیا در آستانای قزاقستان اظهار داشت که قزاقستان می تواند میزبان خوبی برای المپیک زمستانی 2022 باشد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا که صبح روز گذشته در آستانا برگزار شد حضور یافت و اظهار داشت قزاقستان تمایل خود را برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2022 اعلام کرده است.

ژاک روگ در ادامه افزود : این مایه خرسندی من است که بگویم بعد از مذاکرات با دولت قزاقستان آن ها علاقه شدید خود را برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی 2022 در  اینجا ، این شهر زیبا اعلام داشتند.هدف قزاقستان رسیدن به این مهم است . البته من این ایده را در سال 2015 که زمان انتخاب میزبان المپیک زمستانی 2022 است مطرح می کنم و امیدوارم میزبانی را به قزاقستان تبریک بگویم.

ژاک روگ ضمن تمجید از عملکرد کمیته ملی المپیک قزاقستان و کمیته تشکیل شده هفتمین دوره بازی های آسیایی زمستانی نیز اظهار داشت : مطمئنم که این بازی ها ، بازی های زمستانی بزرگی در طول تاریخ بازی های زمستانی قاره خواهد بود.

گفتنی است : پس از این نشست رئیس کمیته بین المللی المپیک نشست را به مقصد فرودگاه آستانا ترک کرد و تا به آلماتی برود ناظر رقابت های رشته دوگانه حضور به هم رساند جایی که به گفته خودش نیاز به لباس گرم تر و مناسب تری خواهد داشت .
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.