دبیر اجرایی مسابقات آسیایی تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته : با میزبانی این مسابقات به دنبال افتخار آفرینی در آسیا و جهان هستیم

دبیر اجرایی مسابقات آسیایی تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته : با میزبانی این مسابقات به دنبال افتخار آفرینی در آسیا و جهان هستیم
مسابقات آسیایی تیر و کمان که 26 مهر سال آینده در حالی به میزبانی کشورمان برگزار می گردد که دبیر اجرایی اش ، این موقعیت را فرصت خوبی برای نمایش توانمندیهای این رشته دانست .

حسین نصیری نژاد ، دبیر اجرایی مسابقات آسیایی تیرو کمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات آسیایی تیرو کمان تنها  مسابقه ای است در میان رشته های المپیکی که آخرین سهمیه اش در تهران توزیع می گردد که با توجه به سطح بالای آن از لحاظ فنی ، از مهمترین مسابقات این رشته محسوب می گردد .

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریج ورزش تیرو کمان است که ما میزبانی مسابقات در این سطح را بدست آورده ایم و از همه مهمتر توزیع سهمیه المپیک لندن در آن، اعتبار ویژه تری به آن می دهد .

دبیر اجرایی مسابقات آسیایی از حضور در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون تیرو کمان آسیا در بانکوک اواخر همین ماه خبر داد و افزود : در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای این میزبانی ، نمایندگان کمیته بین المللی المپیک و کنفدراسیون آسیایی تیرو کمان برای بازدید  و نظارت از کم و کیف این اقدامات مشخص خواهند شد .

نصیری نژاد در پاسخ به اقدامات صورت گرفته برای این مسابقات گفت : پس از تشکیل کمیته برگزاری مسابقات و ارائه شرح وظایف بخشهای تعیین شده در آن ، دعوتنامه ها ارسال و رایزنی های لازم با سازمانهای مربوطه صورت گرفته است .
دبیر اجرایی مسابقات در ادامه افزود : پیش بینی ما برای حضور 180 تا 220 کماندار از 16 کشور آسیایی می باشد که این آمار بر اساس مسابقا ت مشابه پیشین می باشد .

نصیری نژاد در خاتمه با تاکید بر اهمیت این مسابقات و تلاشی که فدراسیون تیر وکمان در کنگره آسیایی این رشته در سال 2004 برای کسب آن به کار گرفت ، خاطر نشان داشت :  تمام تلاشمان بر آن است که بتوانیم به نحوی شایسته این مسابقات را میزبانی کنیم .
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.