سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی: برای موفقیت در المپیک لندن باید چند تیم داشته باشیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی صرفا بر پایه یک تیم قرار ندارد و ما برای موفقیت در المپیک لندن باید دارای چند تیم یک دست داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد بنا با بیان این مطلب افزود: جام وهبی امره ترکیه جزء پنج جام برتر کشتی فرنگی دنیا محسوب می‌شود و حضور در چنین رقابت‌هایی می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیک کند.

وی ادامه داد: ما با نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند در جام وهبی امره در استانبول شرکت کردیم که به جز بشیر باباجان‌زاده و عسگری‌زاده بقیه کشتی‌گیران نفرات دوم و سوم در این رقابت‌ها بودند.

بنا تصریح کرد: در مجموع هدف ما از حضور در جام وهبی امره کسب 4 مدال بود و از تمامی کشتی‌گیران در این مسابقات به جز محمد فقیری راضی هستم.

وی تأکید کرد: ما تا زمان رقابت‌های جهانی چندین کشتی‌گیر را در اردوها و تورنمنت‌ها زیرنظر می‌گیریم تا با بهترین کشتی‌گیران راهی مسابقات گزینشی المپیک ترکیه شویم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان خاطرنشان کرد: با تلفیقی از کشتی‌گیران حاضر در قهرمانی کشور و چند ملی‌پوش ایران در رقابت‌های گوانگژو، اواخر بهمن ماه راهی جام جهانی بلاروس می‌شویم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام وهبی امره که روزهای شنبه و یکشنبه در شهر استانبول برگزار شد صاحب 3 مدال نقره و یک مدال برنز شد و به مقام سوم رسید.

۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.