رئیس فدراسیون کبدی:برای قهرمانی در آسیا برنامه ریزی کرده‌ایم

رئیس فدراسیون کبدی:برای قهرمانی در آسیا برنامه ریزی کرده‌ایم
رییس فدراسیون کبدی گفت: برای حضوری پرقدرت در مسابقات آسیایی برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم در این پیکارها به مدال طلا دست یابیم


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد رضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی در حاشیه مراسم تجدید میثاق ورزشکاران با آرمان های حضرت امام (ره) در حرم مطهر گفت: طبق برنامه پنج ساله ای که به سازمان تربیت بدنی تقدیم کردیم و مورد تصویب علی سعیدلو نیز قرار گرفت امید داریم با اجرایی کردن آن برنامه ها به شکلی حرکت کنیم که انشاء ا... در بازی های آسیایی نتیجه خوب و مدال طلا را بگیریم.
 
رییس فدراسیون کبدی درباره عملکرد تیم کبدی در بازی های آسیایی گفت: فدراسیون عملکرد تیم کبدی را در بازی های آسیایی مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر مربی تیم ملی تغییر کرده و با آقای سوتار که قبلا سرمربی تیم هند بوده مذاکراتی انجام دادیم. امیدوارم سوتار به زودی وارد ایران شود، چون قرارداد او تنظیم شده و به توافق نیز رسیده ایم.

وی در پایان گفت: آقای پرساد رائول رییس کمیته فنی آسیا نیز برای برگزاری کلاس های مدرسی در ایران دعوت شده است. برنامه به شکلی طراحی شده که ما را برای بازی های آسیایی بعدی هدایت کند.


۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.