ملی پوشان کیو اسپرت تمرینات خود را از امروز آغاز می کنند

ملی پوشان کیو اسپرت تمرینات خود را از امروز آغاز می کنند
ملی پوشان کیو اسپرت در حالی ازامروز اردوی خود را آغاز می کنند که برای یازدهمین دوره مسابقا ت آسیایی این رشته به میزبانی کشورمان ، آماده می شوند .

کامران شهلا ، سر مربی فعلی تیم ملی کیو اسپرت با بیان این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  از امروز تیم ملی کیو اسپرت با 6 عضو در پایگاه قهرمانی آزادی کار خود را شروع می کند .

وی ادامه داد : این اردو تا اوایل اسفند ادامه دارد ، پس از آن با طی چند روز استراحت  از 7 اسفند ماه ،  ملی پوشان تمریناتشان را با مربی ایرلندی  ادامه می دهند .

شهلا با تاکید بر قطعی بودن حضور مربی جدید ایرلندی در کنار تیم خاطر نشان کرد : آقای پی جی نورلند که همزمان مربیگری تیم ملی کیو اسپرت ایرلند را هم بر عهده دارد به مدت 2 هفته تیم را هدایت و پس از آن با ارائه برنامه جامعی به طور مشترک کار تمرینات تیم را ادامه می دهیم .

سر مربی تیم ملی کیو اسپرت افزود : آقای نورلند یکی از مربین برجسته این رشته  می باشد که 3 قهرمان دنیا از شاگردان وی می باشند ، همچین  مربیگری تیم ملی قطر را نیز عهده دار بوده است .

شهلا در خاتمه با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی برای نهایی شدن ترکیب تیم ملی تا 10 روز دیگر اظهار داشت : بر اساس قوانین جدید این رشته با 4 ورزشکار می توانیم در این مسابقات حاضر شویم که 2 ملی پوش عضویتشان نهایی و در خصوص بقیه تصمیم گیری می شود .

سر مربی تیم ملی کیو اسپرت در خاتمه ضمن ابراز امیدواری  نسبت به  توانائیهای فنی ملی پوشان در این رده سنی  افزود: ما برای قهرمانی این  مسابقات  تلاش می کنیم .
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.