شانزده مدال رنگارنگ تنیس روی میز در رقابت های از اربیل عراق/ مدال طلای انفرادی نوجوانان و جوانان برای ایران

ملی پوشان کشورمان در روز پایانی مسابقات پروتور اربیل با شکست ورزشکاران سوئد و مصر درخشش چشمگیری داشتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در روز پایانی مسابقات پروتور نوجوانان و جوانان اربیل عراق شب گذشته ملی پوشان کشورمان دو مدال طلای انفرادی نوجوانان و جوانان و مدال طلای دونفره نوجوانان را تصاحب کرد .

در مرحله نیمه نهایی انفرادی جوانان دو ملی پوش کشورمان با شکست ورزشکاران مصری به فینال راه یافتند . علیرضا ملارجبی 4 بر یک بدایر از مصر را مغلوب کرد و محمدامین حنطه نیز با نتیجه 4 بر 3 محمد شومان دیگر بازیکن مصری را برد تا به فینال برسند . در بازی فینال حنطه 4 بر یک ملارجبی را برد تا مدال طلا این رده را تصاحب کند .

در مرحله نیمه پایانی مسابقات انفرادی رده سنی نوجوانان نیز دو ملی پوش دیگر کشورمان با پیروزی مقابل بازیکنان سوئدی به فینال راه یافتند . در این مرحله ابتدا حامد باشت باوی 3 بر یک برگلوند از سوئد را برد و در دیگر دیدار این مرحله سروش امیری نیا 3 بر صفر رانفور سوئدی را شکست داد تا با باشت باوی برگزار کننده مسابقه فینال نوجوانان باشند . در بازی فینال امیری نیا موفق شد 3 بر صفر باشت باوی را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یابد .

در رقابت های دونفره نوجوانان بازهم مدال طلا به ورزشکاران کشورمان رسید . در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم سوئد 3 بر صفر عراق را برد و پس از آن تیم ایران متشکل از  امیری نیا و باشت باوی در دیگر بازی این مرحله 3 بر یک دیگر تیم عراق را مغلوب کردند و به فینال راه یافتند . در مسابقه فینال بازهم سوئدها مغلوب هنرنمایی بازیکنان کشورمان شدند . در بازی فینال امیری نیا و باشت باوی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک ورزشکاران سوئد را شکست دادند تا طلای کاروان ایران را به عدد پنج برسانند .

در بازی های دونفره جوانان دختر نیز ملی پوشان کشورمان صاحب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند . در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم مشترک زهرا نیاقی ها و کوردرو از پوروتوریکو موفق شدند 3 بر یک تیم سوئد را شکست دهند و به فینال راه یافتند و در دیگر دیدار این مرحله ملیکا آخوندی و نوشین میرعلایی از کشورمان بازی را با حساب 3 بر صفر به مصر واگذار کردند و به مدال برنز بسنده کردند . در مسابقه فینال تیم سوئد با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل تیم مشترک ایران و پوروتوریکو به پیروزی دست یافت .

در پایان رقابت های پروتور اربیل عراق ورزشکاران کشورمان صاحب 16 مدال رنگارنگ شدند . پرونده این رقابت ها با کسب 5 مدال طلا ، 4 نقره و 7 برنز ملی پوشان کشورمان در عراق به کار خود پایان دادند .

۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.