جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ؛آغاز دومین مرحله از اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان

دومین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی مردان بزرگسالان جهت آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2011 از 14 بهمن ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغازخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  تیم ملی کانوپولوی مردان کشورمان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد آماده می کند، از 7 دیماه اولین مرحله اردوی آمادگی خود را آغاز کرد. ورزشکاران تیم ملی کانوپولو تا 17 دیماه در اردو حاضر بودند و تمرینات فشرده خود را زیر نظر مربیان انجام دادند. در ادامه تمرینات، بازیکنان این تیم از 14 لغایت 29 بهمن ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی دومین مرحله اردوی آماده سازی خود را برگزار خواهند کرد.

 16 ورزشکار از 8 استان کشور به این اردو دعوت شده اند . هومن قربان بیدگلی، محمد علی ملایی و علی قدمی از البرز، سالار محسن زاده، مجید محمدی و روزبه مردابی از گیلان، نریمان منوچهر نیا، عرفان خلیلی، امیررضا سینایی و افشین کاظمی از تهران، علی رحمتی و آرش آقاجانی از مازندران، مهدی مهردادآذر از زنجان، مجید معتمدی از اصفهان، سید ارسلان تهامی از کرمانشاه و محسن شیخلووند از اردبیل در این اردو حاضر خواهند بود و زیر نظر مهران قزلباش مربی و ابوذر قاضی عسگر کمک مربی خود تمریناتشان را پیگیری می کنند.

۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.