هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی 2011-قزاقستان؛دبیرکل کمیته ملی المپیک قزاقستان : هدف ما کسب 23 طلا و قرار گرفتن در بین 3 تیم اول آسیاست

هفتمین دوره بازیهای آسیایی زمستانی 2011-قزاقستان؛دبیرکل کمیته ملی المپیک قزاقستان : هدف ما کسب 23 طلا و قرار گرفتن در بین 3 تیم اول آسیاست
یلسیار کاناگاتو کسب حداقل 23 مدال طلا را توسط قزاقستان در طول این بازی ها پیش بینی کرد و فضای ملی و حمایت طرفداران ملی را نیز در این موفقیت بسیار مؤثر دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ؛یلسیار کاناگاتو ، دبیر کل کمیته ملی المپیک قزاقستان در کنفرانس مطبوعاتی که در مرکز خبری اصلی بازی های آسیایی برگزار شد اظهار داشت ؛ تیم ما باید حداقل 23 مدال طلا را در طول این بازی ها از آن خود کند. ولی از آنجا که ورزش غیر قابل پیش بینی است گاهی پیش بینی ها درست از آب در نمی آیند ولی در هر صورت من مطمئن هستم ورزشکاران قزاقستان در رشته های اسکی صحرانوردی (جهت یابی) ، اسکی سرعت ، اسکی آزاد ، دوگانه و هاکی روی یخ مدال خواهند آورد .

وی در ادامه افزود : کمیته ملی المپیک قزاقستان پیش تر نیز اعلام کرده بود که تیم قزاقستان برنامه دارد جزء سه تیم اول بازی های آسیایی باشد .  البته فضای بازی ها و حمایت طرفداران ملی نیز می تواند پشتوانه مؤثری برای ورزشکاران ما باشد.

وی ادامه داد : ما امیدواریم در هفتمین دوره  بازی های آسیایی زمستانی که هم اکنون به میزبانی خودمان در حال برگزاری است موفق شویم و این هدف با کسب نتایج خوب و دلخواه بوسیله ورزشکارانمان برآورده خواهد شد.
۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.