سرمربی تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته؛ سه شنبه تکلیف مربی ایتالیایی تیم ملی مشخص می شود

سرمربی تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته؛ سه شنبه تکلیف مربی ایتالیایی تیم ملی  مشخص می شود
سرمربی منتخب تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در حالی برنامه پیشنهادی خود را برای تصدی این پست ارائه نمود که کمیته فنی فدراسیون روز سه شنبه وضعیت نهایی جذب یا عدم جذب وی را مشخص می کند.

احمد رضا هامونی حقیقت ، سر مربی فعلی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : سرمربی پیشنهادی تیم ملی اهداف پروازی (درابی) با ارائه برنامه جامعی که در آن کلیه موارد اعم از اردو ها ، مسابقات پیشنهادی ، تورنمنت ها و... تا کادر فنی تیم و متخصصینی که  همراه بودن آنها در کنار تیم  ضروری است را شامل می شود ، موافقت اولیه  اعضای کمیته فنی را بدست آورده  که  در جلسه آتی این کمیته تصمیم نهایی را برای جذب وی اتخاذ خواهد کرد.

وی ادامه داد : در صورت موافقت نهایی برنامه پیشنهادی سرمربی ایتالیایی، وی می تواند مسئولیت تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی را بر عهده بگیرد.

حقیقت در ادامه به کنسل شدن برنامه حضور ملی پوشان اهداف  پروازی در مسابقات شیلی اشاره نمود و افزود : به پیشنهاد آقای درابی و با عنایت به دلایلی که ایشان در عدم بهره برداری مناسب از این مسابقات به آن پرداخته بود ، با تصمیم کمیته فنی، تیم ملی به این رقابتهای اعزام نشد.

سر مربی فعلی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در پاسخ به برنامه جایگزین برای این مسابقات خاطر نشان کرد : از آنجا که مسابقات این چنینی در برنامه پیشنهادی آقای درابی وجود دارد ،  منتظر تصمیم نهایی کمیته فنی در مورد آن هستیم .
۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.