ابراز رضایت IOC از نحوه آماده سازی نانجینگ چین برای میزبانی المپیک 2014نوجوانان

ابراز رضایت IOC از نحوه آماده سازی نانجینگ چین برای میزبانی المپیک 2014نوجوانان
اولین جلسه کمیسیون هماهنگی دومین دوره بازیهای تابستانی المپیک نوجوانان 2014 نانجینگ چین برگزار گردید تا مسئولانIOC از نحوه آماده سازی شهر میزبان دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ابراز رضایت کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیسیون هماهنگی فوق به ریاست الکساندر پاپو، از اعضائ کمیته بین المللی المپیک  در چین برگزار شد که از پیشرفت های کمیته برگزاری بازیها در آستانه  شروع دوره یکساله آماده سازی شهر نانجینگ اعلام رضایت نمود.

در این دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی فرصت بازدید از مرکز ورزشی المپیک نانجینگ را که میزبان تعدادی رشته های ورزشی  المپیک نوجوانان 2014 می باشد را بدست آوردند .آنها در این بازدید حتی از دهکده بازیها نیز دیدن کردند تا از روند رو به رشد آن ابراز رضایت کنند.

پوپو در این باره اظهار داشت: ما بسیار تحت تاثیر پیشرفت های انجام شده از سوی برگزارکنندگان در این زمان کوتاه  که از انتخاب نانجینگ در ونکوور در سال گذشته می گذرد، قرار گرفتیم .

همپنین آقای لو ژیپنگ قائم مقام دبیرکل کمیته برگزاری بازیهای نانجینگ و معاون شهردار نانجینگ اینطوراظهار می دارد که نانجینگ به بررسی و یادگیری تجربه های موفق برگزارکنندگان بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور می پردازد و از این موضوع اطمینان حاصل می کند که از کلیه فرصتها و منابع منحصربه فرد در نانجینگ و نیزکمیته برگزاری آن بهره برداری نموده است.ما اطمینان حاصل خواهیم نمود که موفقیت بازیها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار باشد تا به توسعه زیربنایی و ریشه ای نانجینگ و منطقه کمک نماید.

دومین دوره بازیهای المپیک تابستانی نوجوانان در سال 2014 به میزبانی نانجینک چین برگزار خواهد شد.


۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.