در جریان رقابتهای جهانی نیوزیلند؛قهرمان کم بینای بازیهای پاراآسیایی گوانگ ژو رکورد پرتاب نیزه جهان را جابجا کرد و نشان نقره گرفت

سید عرفان حسینی پرتابگر نیزه کم بینای کشورمان در رقابتهای جهانی دوومیدانی نیوزلند با پرتاب 61 متر و 48 سانتی متر صاحب گردن آویز نقره شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ حسینی که پیش از این صاحب مدال طلای اولین دوره مسابقات پارا آسیایی 2010 _گوانگ ژو شده بود بار دیگر در رقابتهای جهانی نیوزلند رکورد جهان را با ثبت 61 مترو 48 سانتی متر و در کلاس B3جابجا کرد و به نشان نقره این رقابتها دست یافت که یک متر و 98 سانتی متر رکورد خود را ارتقا بخشید .

نفر اول این رقابتها از کشور چین با 61 متر و 90 سانتی متر در کلاس b2 و رقیب صربستانی وی با ثبت 60 متر 81 سانتی متر به نشان برنز دست یافت.

در مسابقات جهانی دو ومیدانی نیوزیلند برای اولین باررقابتها به صورت ادغامی بوده و حسینی در کلاس b3 و رقبای دیگر وی در کلاس b2 شرکت کرده بودند که وی در گروه خود اول گردیده و رکورد جهان را به خود اختصاص داد .

ضمنا" حضور بیش از 50 ایرانی در ورزشگاه کویین الیزابت پارک ورزشکار کم بینای کشورمان را مورد تشویق قرار داده و از نزدیک شاهد مدال آوری وی بودند.

گفتنی است احمد رضا کاظمی دونده کم بینای کشورمان نیز در ماده 400 متر مقدماتی مصدوم و از دور رقابتها حذف گردیدکه پیش از این وی در این مسابقات و در ماده 200 متر صاحب مدال برنز گردید.

۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.