دیدار دبیر کل انجمن بین المللی TAFISA با افشارزاده

دیدار دبیر کل انجمن بین المللی TAFISA با افشارزاده
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان پنجشنبه ۸ بهمن ماه میزبان" ولفگانگ بومن" دبیر کل انجمن بین المللی TAFISA و عضو کمیسیون ورزش همگانی کمیته بین المللی المپیک بود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این نشست دو ساعته که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد طرفین به ارائه آخرین دستاوردها در خصوص رشد و اشاعه ورزش همگانی و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته پرداختند .

 بهرام افشارزداه دراین دیدار ضمن خیر مقرم به ولفگانگ بومن ازمدیریت خوب و سازنده فدراسیون ورزشهای همگانی به منظور برخورداری از عملکردی مناسب در مدت کمتر از یک سال تقدیر و تشکر به عمل آورده و انتخاب و انتصاب دکتر علی مجدآرا را به عنوان رئیس کمیسیون ورزش همگانی کمیته ملی المپیک در همین راستا برشمرد .

وی افزود : بدون شک چنانچه کلیه امور مربوط در این زمینه از یک کانال هدایت و رهبری شود نتایج قابل قبولتری عایدمان خواهد شد .

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به درخواست "بومن " مبنی بر مشارکت بیشترآموزش و پرورش و مهد های کودک در ورزش خاطر نشان ساخت : در سال جاری برای اولین بار انجام ورزش صبحگاهی پیش از شروع ساعات درس در مدارس و همچنین آموزش شنا از مقطع دبستان از جمله اقدامات موثر و راه گشایی بود که در جهت جلب و مشارکت قشر سازنده جامعه صورت گرفت .

وی در پایان با تاکید بر حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزشهای همگانی خواستار پشتیبانی فدراسیون جهانی از برنامه های آموزشی و توسعه ای فدراسیون ایران شد.
در ادامه این نشست دبیر کل انجمن بین المللی TAFISA و عضو کمیسیون ورزش همگانی کمیته بین المللی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی ایران و توجه ویژه کمیته ملی المپیک به این رشته اظهار داشت: ایران در زمینه گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه و در بین کشورهای عضو انجمن بین المللی تافیسا کارنامه و عملکرد بسیار مناسبی دارد به طوریکه این انجمن به طور جد خواستار برقراری همکاری و تعامل بیشتر در خصوص اعزام مدرس و مربی به طور دوجانبه می باشد .

وی در ادامه تصریح کرد : ایران از لحاظ برخورداری از ورزشهای بومی و محلی از غنای خاصی برخوردار است که همین امر کمک شایانی به توسعه ورزشهای همگانی می نماید . معتقدم چنانچه در مدارس توجه بیشتری به ورزش شده و دولتها یارانه و امتیازات خاصی برای ورزش همگانی در اختیار فدراسیون قرار دهند شاهد به بار نشستن بیشتر این امر خواهیم شد .

عضو کمیسیون ورزش همگانی کمیته بین المللی المپیک همچنین به  لزوم تقویت نیروهای داوطلبی به منظور پیشبرد اهداف اشاره کرد و خاطر نشان ساخت :   باید بستر مناسبی را برای همکاری نخبگان و قهرمانان با این فدراسیون فراهم کرد و برای تشویق و ترغیب آنها نیز می توان برای آنها مدال طلای افتخاری در نظر گرفت .

در این جلسه هر دو طرف به رسم یادبود هدایایی را به یکدیگر اهدا نمودند .


۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.