کوروش باقری: تیم ملی جای نتیجه گیری است نه آزمایش

کوروش باقری: تیم ملی جای نتیجه گیری است نه آزمایش
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان این مطلب که تیم ملی جای نتیجه‌گیری است نه آموزش گفت: متاسفانه بعضی از وزنه‌برداران ملی‌پوش از لحاظ تکنیکی مشکلات چشمگیری دارند و همین باعث می شود در کار آماده‌سازی و برنامه‌ریزی کادر فنی خلل ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ کورش باقری باقری ادامه داد: ما باید در اردوهای آماده‌سازی، ضمن برطرف کردن نقاط ضعف ملی‌پوشان، روی ارتقای نقاط قوت‌شان کار کنیم اما متاسفانه شرایط به گونه ای است که باید بیاییم و کاری را که می‌بایست مربیان پایه و متصدیان آموزش وزنه‌برداری در شهرستان‌ها از لحاظ تکنیکی روی آنها انجام می‌دادند را اجرا کرده و به آنها آموزش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در جریان اردوی کرمان چیزی که بیشتر به چشم آمد این بود که نفرات باتجربه ای چون بهداد سلیمی و مرتضی رضائیان از نظر فکری و نگاه به آینده رشد چشمگیری داشته اند. در میان جوانترهای اردو هم یکی – دو چهره شاخص وجود دارد، هرچند ایرادات تکنیکی در عملکرد اکثر اردونشینان جوان دیده می شود.

باقری در پایان گفت: باید روی بخش آموزشی و تکنیکی نونهالان تازه‌وارد به دنیای وزنه‌برداری خیلی کار کنیم زیرا اگر بخواهیم به همین منوال پیش برویم، آینده‌ای مبهم در انتظار وزنه‌برداران ما خواهد بود. ابتدا مربیان شهرستانی ما باید با علم روز وزنه‌برداری دنیا آشنا شوند و بدانند چگونه زیر و بم تکنیک صحیح و درست را در بدن وزنه‌بردارانشان جا بیندازند تا دیگر نیاز نباشد در تیم ملی ما دوباره کاری کنیم و از بحث و هدف اصلی‌مان غافل شویم.
۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.