سرمربی تیم ملی تیر اندازی نوجوانان: برای بازی های سنگاپور 8 نماینده اعزام می کنیم

سرمربی تیم ملی تیر اندازی نوجوانان: برای بازی های سنگاپور 8 نماینده اعزام می کنیم
تیم ملی تیراندازی نوجوانان که خود را برای رقابت های آسیایی سنگاپورآماده می کند با هشت نماینده راهی این پیکار ها خواهد شد.


یوسف آجرلو، سرمربی تیم ملی نوجوانان اعزامی به این رقابت ها با اعلام مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت: تیم ایران در دو رشته تفنگ بادی و طپانچه بادی در این مسابقات شرکت می کند که در هر کدام از رشته های فوق دو نماینده پسر و دو نماینده دختر اعزام خواهیم کرد.
وی ادمه داد:ما از تیر ماه سال گذشته مسابقات انتخابی را آغاز کرده و تا کنون چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم تا پس از تحت پوشش قرار دادن بیش از 80 تیرانداز دختر و پسر فعلا 38 نفر برتر را در اردو نگه داشتیم.
مسئول استداد یابی نوجوانان و جوانان در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به درگیر بودن اردو نشینان با امتحانات درسی اردو ها را متناوب و مقطی آغاز کرده و از اواخر اردیبشت ماه اردوی بعدی آنها شروع خواهد شد.
شایان ذکر است؛نخستین دوره بازی های آسیایی نوجوانان به میزبانی سنگاپور طی روزهای  هشتم تا شانزدهم تیر ماه سالجاری و در رشته های دوومیدانی،شنا،شیرجه،بولینگ،والیبال ساحلی،بسکتبال 3 به 3،قایقرانی بادبانی،تنیس روی میز،تیر اندازی (تفنگ بادی)و فوتبال برگزار خواهد شد.

۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.