اولین همایش ورزش و سلامت روانی آغاز شد ؛دبیر همایش ورزش و سلامت روانی: سلامت روانی باعث اوج ورزش قهرمانی می شود

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، مراسم افتتاحیه این همایش با حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر مهزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک، دکتر واعظ موسوی دبیر همایش و مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی و دکتر غلامعلی افروز رئیس نظام روانشناسی کشور در آکادمی برگزار شد.

 
دکتر واعظ موسوی در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: اندیشه برگزاری این همایش در انجمن روانشناسی شکل گرفت که وظیفه توسعه علم روان شناسی را برعهده دارد و این برای اولین بار است که به موضوع سلامت روانی مختص ورزش پرداخته می شود.

واعظ درادامه گفت: انجمن تربیت بدنی، نظام روانشناسی ما را در انجام این همایش یاری نمودند. همچنین آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک به عنوان حلقه اتصال علم وعمل از این همایش استقبال نمود.

وی در خصوص همکاری های بخش های مختلف دیگر نیز افزود: نکته جذاب در این همایش حمایت تربیت بدنی شهرداری به عنوان بخش خدمات رسانی برای افزایش سلامت روانی شهروندان و کمیته ملی المپیک در جهت ارتقاء و اوج ورزش قهرمانی می باشد.

دبیر همایش ورزش و سلامت روانی در پایان گفت: سلامت روانی از جمله موضوعات مهمی است که در مباحث روانشناسی مورد توجه قرار گرفته و دبیرخانه این همایش نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شد بطوریکه 210 مقاله به آن ارسال گردید .

شایان ذکراست که در اولین همایش ورزش وسلامت روانی پس از داوری های انجام شده از 210 مقاله ارسالی 50 مقاله برای ارائه انتخاب شده است.


 
 
 
۷ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.