دبیر فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با سایت کمیته :در پی کسب میزبانی مسابقات بین المللی در تبریز هستیم

دبیر فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با سایت کمیته :در پی کسب میزبانی مسابقات بین المللی در تبریز هستیم
پیمان فخری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مسابقات بین المللی را با حضور کشورهای منطقه در تبریز برگزار کنیم زمان این مسابقات را 24 تا 25 بهمن ماه اعلام کرد.
پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز شنبه دوم بهمن ماه امسال به طور رسمی زیر نظر مربیان حرفه ای و صاحب نام شمشیربازی در عرصه جهان و المپیک در سه اسلحه اپه فلوره و سابر در سالن شهید کلاهدوز تهران آغاز شد .

وی در ادامه افزود : بمنظور ارتقا سطح آمادگی شمشیربازان نوجوان و جوان کشور برای حضوری قدرتمند در پیکار های آسیایی تایلند که در تاریخ 10 تا 20 اسفند ماه در شهر بانکوک برگزار می گردد اردوهای تدارکاتی آنها زیر نظر مربیان خارجی که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارند برگزار می شود.
فخری می افزاید : سکان هدایت تیم ملی شمشیربازی نوجوانان و جوانان کشورمان در اسلحه فلوره را اولگ باتانو و در کنار وی محمد اقراری در دست دارند . سابریست های آینده ساز ایرانی زیر نظر گریگوری گرینکو قهرمان المپیک و جهان و همچنین علیرضا طاهر خانی تمرین خواهند کرد ، تیم ملی رده های سنی اپه ایران نیز برنامه های آماده سازیش را زیر نظر سرکیس عیوضیان و سیامک فیض عسگری انجام می دهند .
دبیر فدراسیون شمشیربازی در پایان خاطر نشان کرد : قبل از تایلند مسابقات جایزه بزرگ را در دستور کار داریم که در دهه فجر برگزار می گردد و تیم های داخلی در آن حضور دارند و پس از آن  در پی این هستیم که میزبانی مسابقات بین المللی را بگیریم و این مسابقات را در شهر تبریز با حضور کشورهای منطقه برگزار نمائیم.


۶ بهمن ۱۳۸۹ ۰۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.